خبرنگاران باید به شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی تجهیز شوند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر تأکید کرد: خبرنگاران به منظور بالا بردن سطح آگاهی جامعه برای دشمن شناسی باید به شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی تجهیز شوند و این مهم بدون شبکه‌سازی منسجم امکان نپذیر نخواهد بود.
تصویر خبرنگاران باید به شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی تجهیز شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده ارشد سپاه الغدیر تقویت رسانه‌های جبهه انقلاب را امری ضروری دانست و اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی از جمله مهمترین رسالت اصحاب رسانه برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت افزایش سرعت انتقال اطلاعات در عصر حاضر، نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی را بیش از پیش حائز‌اهمیت عنوان کرد و افزود: مهمترین مأموریت در جنگ شناختی و تعریف عملیات رسانه‌ای برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی بر دوش اصحاب رسانه است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد توجه به مقوله آموزش و شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی را از جمله مهمترین الزامات اجرایی برای رسانه‌های جریان انقلاب دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه باید برای مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی خود را به جدیدترین و موثرترین فنون خبر نویسی و اطلاع رسانی مجهز کنند.

وی توجه به نحوه انتشار اخبار و تولید محتوای رسانه‌ای در رویدادهای مختلف را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای تربیت خبرنگار انقلابی دانست و تصریح کرد: خبرنگاران انقلابی باید قوی‌ترین، باهوش‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران باشند تا بتوانند در جنگ رسانه‌ای علیه استکبار جهانی عملیات کنند.

سردار زارع‌کمالی با بیان این‌که بالا بردن سطح آگاهی جامعه برای دشمن شناسی به موقع یکی از رسالت‌های خبرنگاران انقلابی است، تأکید کرد: این مهم بدون شبکه‌سازی منسجم و با برنامه موثر و امکان نپذیر نخواهد بود.

وی بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است را نقشه راه توسعه همه جانبه کشور دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد این مهم آن طور که باید برای مدیران و اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تبیین نشده و این مهم باید در دستور کار خبرنگاران قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان تدوین یک سری برنامه‌های رسانه‌ای برای تربیت خبرنگاران انقلابی جدید را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران انقلابی عامل پیشبرنده نظام به سمت تعالی بیش از پیش باشد.

منبع: فارس

380113