به پرواز درآمدن گاندوی چابهار

کارکنان هواپیمایی چابهار با تلاش شبانه روزی و بی وقفه توانستند پس از گذشت دو دهه تست فلایت گاندوی چابهار را تحت لوگوی ولیوری با موفقیت پشت سر بگذرانند.
تصویر به پرواز درآمدن گاندوی چابهار

به گزارش سایت خبری پرسون، کارکنان هواپیمایی چابهار با تلاش شبانه روزی و بی وقفه توانستند پس از گذشت دو دهه تست فلایت گاندوی چابهار را تحت لوگوی ولیوری با موفقیت پشت سر بگذرانند.

به پرواز درآمدن اولین فروند هواپیمایی چابهار در دوره مدیریت اشکان احمدی رخ داده است.

مهندس احمدی از نخبگان جوان حوزه هواپیمایی محسوب می‌شوند، که لیاقت و توانایی خود را با به پرواز در آمدن گاندوی چابهار به جامعه هواپیمایی کشور ثابت کرد.

لازم به ذکر است این مهندس جوان تنها ۳ ماه مسؤولیت شرکت هواپیمایی چابهار را برعهده گرفته و در این مدت کم توانسته به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

در همین رابطه ایشان خبر از به پرواز درآمدن ۵ فروند هواپیما دیگر تا پایان سال اینده با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا را داده است.

گفتنی است از دیگر اتفاقات مثبت در دوران مدیریت این نخبه جوان، وضعیت مطلوب صندوق بازنشستگی هما (هواپیمایی چابهار) است، که پس از گذشت دو دهه موفق به اخذ مصوبه کمیته هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور شدند و این موضوع قدم مثبتی در راستای اخذ پروانه بهره برداری AOC است.

شرکت هواپیمایی چابهار مالک بیش از ۲۰ فروند هواپیما بوده، که امید است در آینده نه چندان دور با استفاده از افراد نخبه و ظرفیت های داخلی موجود، دیگر فروندهای هواپیمایی موجود در این شرکت را به پرواز در آیند و به عنوان یک ایرلاین موفقیت فعالیت کنند.

379560