رزمایش امنیت و آرامش در پایتخت برگزار می‌شود

رئیس پلیس پایتخت از برپایی رزمایش امنیت و آرامش خبر داد و افزود: برپایی اینگونه رزمایش‌ها به منظور ارتقای توان پلیس برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.
تصویر رزمایش امنیت و آرامش در پایتخت برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی با اعلام برگزاری رزمایش امنیت و آرامش 7 در سطح تهران بزرگ و اجرای طرح شهید سردار رحیم فعال با اشاره به اینکه حفظ و تقویت توان رزمی و عملیاتی برای مواجهه با خطرات و آسیب‌های احتمالی لازم و ضروری است بیان داشت: امنیت، آرامش و انضباط لازمه پیشرفت و تعالی زندگی مادی و معنوی همه انسان‌ها بوده از این رو حفظ و گسترش و تقویت امنیت، آرامش و انضباط هر جامعه‌ای امری لازم و ضروری است.

وی افزود: برگزاری رزمایش‌ها برای ارتقای سطح آمادگی همه سازمان‌های خدماتی و امدادی، لازم و ضروری بوده و این سازمان ها همواره باید در آمادگی کامل به سر برده و همواره با برگزاری رزمایش های مختلف توان رزمی و عملیاتی خود را محک بزنند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ما در رزمایش‌ها با همه توان اطلاعاتی و عملیاتی در صحنه حاضر می شویم و ضمن محک زدن قابلیت‌ها، تلاش می‌کنیم که توان رزمی و عملیاتی خود را بیش از پیش ارتقا دهیم.

وی افزود: دشمن در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... جنگ تمام عیاری را بر مردم ما تحمیل کرده و همه توان خود را برای ایجاد رخنه و شکاف بین مردم و انقلاب به کار بسته است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: همراهی و همدلی مردم با نظام و انقلاب علیرغم همه کارشکنی دشمنان ستودنی است و مردم نشان دادند که علی رغم همه مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده اند.

منبع: فارس

379364