همه چیز درباره عاشقانه جدید حسن فتحی

در گزارش زیر همه چیز درباره عاشقانه جدید حسن فتحی با نام «جیران» بخوانید.
تصویر همه چیز درباره عاشقانه جدید حسن فتحی

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال جیران را می‌توان جدیدترین اثری دانست که این روزها قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. بازیگرانی عالی که همگی از ستارگان سینما و تلویزیون هستند، کارگردانی موفق، فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و موضوعی جذاب از مهم‌ترین مواردی است که باعث شده تا این سریال به‌عنوان مهم‌ترین اثر ساخته شده امسال شناخته شود.

بنابراین با این کارنامه و سابقه درخشان می‌توان با قطعیت گفت که او ذائقه مخاطبان ایرانی را به‌خوبی می‌شناسد و در ساختن ملودرام‌های عاشقانه و تاریخی تبحر بسیار بالایی دارد.

وجود اسماعیل عفیفه در مقام تهیه‌کننده مزیت دیگری بوده که این سریال را در کانون توجه قرار داده چرا که ترکیب او با حسن فتحی در آثاری همچون «همسایه‌ها»، «فردا دیر است»، «اشک‌ها و لبخندها»، «در مسیر زاینده‌رود»، «میوه ممنوعه» و «زمانه» همواره نتایج مناسبی را به دنبال داشته است.

علاوه بر آثار ذکر شده در بالا، حسن فتحی در آخرین پروژه خویش با عنوان «مست عشق» زندگی مولانا جلال‌الدین بلخی (رومی) و شمس تبریزی را با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی و ستارگان سینمای ترکیه در همان کشور به تصویر درآورده است.

سریالی که می‌تواند شما را پای تلویزیون میخکوب کرده و ساعات خوشی را در کنار خانواده با دیدن آن سپری کنید.

بازیگران سریال جیران:

پریناز ایزدیار در سریال «جیران» ایفاگر نقش جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه است و اخیراً در «فیلم مغز استخوان» حضور داشته است، ایزدیار در دیگر شاهکار این کارگردان، یعنی «شهرزاد» نیز حضوری موفق و خاطره‌انگیز داشته است.

بهرام رادان در سریال جیران تجربه جدیدی را در نقش ناصرالدین شاه قاجار کسب می‌کند، پیش از او افرادی چون عزت الله انتظامی در فیلم «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، سعید شیخ زاده در سریال«سالهای مشروطه»، ایرج راد در سریال «امیرکبیر» و همزمان با او حسن معجونی در سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» ایفاگر نقش ناصرالدین‌شاه قاجار بوده‌اند، حال باید دید بهرام رادان با کارنامه درخشان خود چگونه این نقش را جلوی دوربین حسن فتحی ایفا خواهد کرد.

امیر جعفری که قبل‌تر در فیلم و سریال‌های «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «میوه ممنوعه»، «شهرزاد ۲» و «شهرزاد ۳» با حسن فتحی همکاری داشته است این بار نیز در آخرین سریال او در نقش میرزا آقاخان نوری حضور دارد.

مریلا زارعی برنده سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر در این سریال نقش مادر ناصرالدین‌شاه، یعنی مهدعلیا را بازی می‌کند.

مهدی پاکدل بازیگر سرشناس دیگری است که در سریال جیران در نقش سلمان بازی خواهد کرد، او قبل‌تر در دو سریال پرمخاطب «ستایش» و «هم‌گناه» بازی کرده است.

امیرحسین فتحی در سریال «جیران» به‌عنوان یکی از چهره‌های جدید حضور دارد و ایفاگر نقش سیاوش است، او قبل‌تر با سریال «شهرزاد» شناخته شد و در آن سریال بازی خوبی از او شاهد بودیم.

دیگر بازیگر این سریال، غزل شاکری است که چهارمین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند و او اخیراً در سریال «خاتون» نیز هنرنمایی کرده است.

رعنا آزادی‌ور در سریال جیران نقش تاج‌الدوله، همسر دوم ناصرالدین‌شاه را بازی خواهد کرد. او این روزها با بازی در سریال «زخم کاری» مورد تحسین منتقدین و مخاطبان قرار گرفته است.

تاریخ پخش سریال جیران:

به گفته تولیدکنندگان این مجموعه عاشقانه و تاریخی، سریال «جیران» در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و بلافاصله پس از انتشار می‌توانید آن را از طریق سلام سینما به‌صورت قانونی دانلود نمایید.

دانلود و خرید قانونی قسمت ۳ سریال جیران:

هر جمعه، همزمان با پخش سراسری سریال «جیران»، شما می‌توانید از طریق سلام سینما به‌راحتی و با چند کلیک این سریال جذاب را به‌صورت قانونی و با کیفیت بسیار بالا و البته با مصرف اینترنت نیم‌بها دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

علاوه بر دانلود قسمت اول و دوم، دانلود و خرید قانونی قسمت سوم سریال «جیران» و همین‌طور سایر قسمت‌ها در سلام سینما موجود است و به‌راحتی می‌توانید قسمت موردنظر را با کیفیت و قیمت موردنظر به‌صورت قانونی و مصرف حجم اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

اگر بخواهید بیش از یکبار این سریال را ببینید که مطمئن باشید حتماً همین‌گونه خواهد بود، بهتر است به‌جای تماشای آنلاین که ممکن است در میانه پخش به علت کند شدن سرعت اینترنت، متوقف شده و یا کیفیت پخش آن تغییر کند، آن را به‌صورت قانونی از طریق سلام سینما دانلود کنید و هرچند بار که می‌خواهید به تماشایش بنشینید.

دانلود قانونی سریال «جیران» از سلام سینما بسیار راحت است، تنها کافی است سایت سلام سینما را در صفحه مرورگر خود بازکرده و به صفحه اختصاصی سریال جیران و یا بخش دانلودها بروید. از هر دو شیوه، یعنی بخش دانلودها و یا بازکردن صفحه اختصاصی سریال «جیران» گزینه دانلود سریال را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر رو آن با مصرف اینترنت نیم‌بها می‌توانید آن را دانلود نمایید.

یکی از مهم‌ترین نکات در دانلود قانونی سریال «جیران» در سلام سینما این است که شما می‌توانید از میان کیفیت‌های مختلف بسته به حجم مصرفی موردنظر، از ۴۸۰P تا کیفیت بسیار بالای bluray کیفیت موردنظر خود را انتخاب کرده و بعد از آن به درگاه پرداخت معتبر وصل خواهید شد.

نکته مهم دیگر این است که کیفیت‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی هم دارند؛ بنابراین تمامی موارد و سلایق مخاطبان ارجمند را «سلام سینما» مدنظر دارد و با احترام به آن سلایق، همه را پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید علاوه بر دانلود قانونی و تماشای این سریال در صفحه اختصاصی سریال «جیران»، خلاصه داستان، حواشی و آخرین اخبار مربوط به سریال، عوامل تولید و بازیگران آن را نیز مطالعه کنید.

منبع: همشهری

379363