بازیگر «مادرانه» مهمان «شما و سحر»

امشب «شما و سحر» میزبان داریوش سلیمی است.
تصویر بازیگر «مادرانه» مهمان «شما و سحر»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون، داریوش سلیمی در برنامه امشب «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر حضور خواهد داشت و در خصوص فعالیت های هنری خود با مخاطبان گفت و گو خواهد کرد.

گفتنی است وی همچنین بازیگر سریال تلویزیونی «مادرانه» است که هم اکنون از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود و مورد توجه و استقبال مخاطبان اردوزبان در شبه قاره هند و پاکستان نیز قرار گرفته است.

داریوش سلیمی متولد 1347 در تهران، دیپلم تجربی است و از سال 1374 فعالیت هنری خود را با سریال آیینه عبرت شروع کرد. نخستین فیلم سینمایی که وی بازی کرده ازدواج غیابی به کارگردانی کاظم معصومی است.

روز واقعه، ساعت شلوغی، اخلاقتو خوب کن، شاخه گلی برای عروس، کلاهی برای باران، آوازخوان و ... از فیلم هایی است که وی در آن ها بازی کرده است.
خانه در آتش، برگ و باد، مسافری از هند، شب آفتابی، او یک فرشته بود، حس سوم، دزد و پلیس، عقیق و ... نیز از جمله سریال های تلویزیونی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است.
«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان با اجرای سکینه مهدی، 19 دی ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

379335