در صحن علنی صورت گرفت؛

دستور رئیس مجلس برای رسیدگی به مناطق سیل زده

رئیس مجلس ضمن اشاره به وقوع سیل طی ۳ روز گذشته در استان‌های جنوبی، از کمیسیون‌های عمران و کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به رفع آسیب های مردم در این شرایط اقدامات لازم را انجام دهند.
تصویر دستور رئیس مجلس برای رسیدگی به مناطق سیل زده

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 14 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور گفت: از دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون‌های عمران و کشاورزی می‌خواهم تا با توجه به پیش‌بینی‌ها در حوزه هواشناسی و نسبت به سیلی که طی 3 روز گذشته به ویژه دیروز در استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و جنوب کرمان به وقوع پیوسته است، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: شب گذشته تا دیروقت پیگیر حادثه سیل در استان‌های جنوبی بودیم زیرا شرایط خوبی وجود ندارد و این موضوع نیازمند توجهات جدی و آنی در زندگی روزمره مردم است.

قالیباف ضمن بیان اینکه از بارش باران در کشور خوشحالیم، تصریح کرد: اما ستاد بحران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر، وزارت نیرو و مسئولان استانی تلاش کنند تا در این شرایط توجه جدی و فوری نسبت به رسیدگی به مردم و آسیب‌دیدگان سیل اخیر انجام شود.

منبع: خانه ملت

378694