راه شهدا ضامن بقای مکتب، دین، کشور و انقلاب

رئیس شورای شهر تهران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قطعاً برای بقای مکتب، دین، کشور، نظام و انقلاب نیاز به راه شهدا داریم.

تصویر راه شهدا ضامن بقای مکتب، دین، کشور و انقلاب

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم مرد میدان و عمل بود و یاد و نام ایشان از مهمترین مسائل امروز ما محسوب می‌شود.

وی افزود: هر چقدر در مورد ایشان صحبت کنیم کم صحبت شده و قطعا نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.حاج قاسم سلیمانی اسوه و سرمشق برای نسل امروز و فرداهای ماست و انشاالله بتوانیم دین خود را در این زمینه ادا کنیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همه شهدا و مردانی که پای در رکاب شهادت گذاشتن کسانی اند که می توانند الگو و اسوه باشند و شهید سلیمانی اسوه و الگوی همه ما و شهدا است و نام او را گرامی می داریم و انشاءالله بتوانیم هرچه بهتر مسیر ایشان را برویم.

چمران با تاکید بر اینکه باید نام شهدا را بزرگ بداریم، گفت: هرچند که شهدا نیازی به این مسئله ندارند ولی ما به آنها نیاز داریم و قطعاً برای بقای مکتب، دین، کشور و انقلاب ما نیاز به راه شهدا داریم و باید این مسیر را بپیماییم.

منبع: فارس

378367