بعد از سه سال و نیم دوری

بازگشت «فرزاد حسنی» به رادیو

فرزاد حسنی بعد از سه سال و نیم دوری با برنامه «چه فرصتی چه شبی» به رادیو جوان بازگشت.
تصویر بازگشت «فرزاد حسنی» به رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، فریبرز گلبن تهیه‌کننده مطرح و باسابقه رادیو از پخش برنامه «چه فرصتی چه شبی» از بامداد پنجشنبه ۹ دی‌ماه، با حضور فرزاد حسنی پس از سه سال و نیم دوری این مجری از رادیو خبر داد و بیان کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است که از تهیه‌کنندگان این برنامه هستم که در گروه دانش روی آنتن می‌رود و حالا دوباره فرزاد حسنی اجرای آن را هر هفته در بامداد پنجشنبه‌ها به عهده دارد.

وی که تهیه‌کنندگی این برنامه در بامداد هر پنجشنبه را برعهده دارد درباره آن توضیح داد: این برنامه وجه علمی ادبی دارد و از آیتم‌هایی برخوردار است که خیلی‌ها می‌شناسند و مخاطبش بوده‌اند. حالا یک بار دیگر «چه فرصتی چه شبی» را با همان حال و هوای شبانه و دوستانه پیش می‌بریم. فضای برنامه شاعرانه، ادبی و فرهنگی و هنری است و در بخش‌هایی حال و هوای علمی دارد.

گلبن در ادامه درباره بازگشت فرزاد حسنی به برنامه یادآور شد: ۵۰ درصد از موفقیت یک برنامه به گوینده بستگی دارد، گوینده‌ای که با توانایی و سوادش برنامه را اداره می‌کند و از همین حیث باید از گوینده‌های حرفه‌ای کمک گرفت.

وی همچنین به حضور یک تیم حرفه‌ای و هماهنگ اشاره و عنوان کرد: نیمی دیگر از موفقیت یک برنامه به تیمی هماهنگ بستگی دارد تا برنامه‌ای خوب و قابل شنیدن را روی آنتن ببرند.

این تهیه‌کننده پیشکسوت درباره رویکرد جدید رادیو جوان عنوان کرد: مدیریت شبکه جوان تصمیم دارد که مجری‌های خوب را به شبکه بازگرداند و خدا را شکر شبکه جوان رشدی صعودی دارد، تمام بچه‌های قدیمی هم که به تلویزیون رفته‌اند قرار است بازگردند.

گلبن درباره علاقه خودش به رادیو نیز اظهار کرد: ما تهیه‌کنندگان عشقی به رادیو داریم که به هیچ وجه از این رسانه دست نمی‌کشیم. روزی به آقای خجسته معاون وقت صدا گفتم ما برای برآوردهای مالی گلایه می‌کنیم ولی آنقدر عشق داریم که اگر روزی هم برآورد ندهید باز هم سر کار می‌آییم.

وی درباره بازگشت مجریان حرفه‌ای به رادیو نیز گفت: بستگی به علاقه خود مجریان هم دارد در هر کاری مشکلاتی از جمله کمبود دستمزد و… وجود دارد و برای خیلی‌ها ممکن است با حضور در رادیو زندگیشان تامین نشود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره اینکه برخی معتقدند دهه طلایی رادیو تمام شده است بیان کرد: من این حرف را قبول ندارم. کجای دنیا و در کدام یک از کشورهای پیشرفته می‌گویند رادیو تمام شد؟ اتفاقاً رادیو همیشه پویا و در دسترس است. ممکن است نوار کاست، نوار ویدئویی یا برخی مدیوم‌ها از بین رفته باشد ولی رادیو همچنان هست و هیچ چیز جای آن را نگرفته است و خود ما باید نگهش داریم.

«چه فرصتی چه شبی» با اجرای فرزاد حسنی هر پنجشنبه از ساعت ۱۲ نیمه شب تا ۲ بامداد روی آنتن می‌رود که از این هفته نهم دی‌ماه پخش آن آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

377836