یک نماینده بیمه رازی:

رضایت بیمه گذاران و نمایندگان از اولویت‌های همکاران بیمه رازی است

نماینده بیمه رازی گفت: همراهی و همدلی ستاد و نیروهای بیمه رازی در فعالیت نمایندگان و شبکه فروش تاثیر قابل توجهی دارد و کسب رضایت بیمه گزاران و شبکه فروش جزء دستورالعمل‌های همکاران بیمه رازی است.
تصویر رضایت بیمه گذاران و نمایندگان از اولویت‌های همکاران بیمه رازی است

به گزارش سایت خبری پرسون، یازدهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی لطیفی‌نیا از نمایندگان شعبه مرکزی بیمه رازی و با حضور نیکا حق‌دادی- رئیس شعبه مرکزی و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.

در این رویداد لطیفی‌نیا همراهی و همدلی شعب و نیروهای ستاد بیمه رازی با نمایندگان را بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای ستاد بیمه رازی همواره پیگیر امور نمایندگان و شبکه فروش هستند و این همراهی عامل رشد و توسعه فعالیت شبکه فروش خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: همکاران ستاد بیمه رازی در ارتباط با نمایندگان، رضایت مشتریان، بیمه گذاران و شبکه فروش را در اولویت اصلی خود قرارداده‌اند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نماینده محوری را یکی از مهمترین استراتژی‌های سالجاری شرکت دانست و گفت: موضوع نماینده محوری و پاسخگویی به شبکه فروش جزء سیاست‌های ابلاغی جباری- مدیرعامل بیمه رازی است که تاکید بسیاری بر این مهم از سوی ایشان وجود دارد.

او ادامه داد: مدیریت واحده شرکت بر آن است تا در شرایط فعلی پاسخ به لحظه به مشکلات و خواسته‌های نمایندگان و شبکه فروش ارائه شود.

اسلامی‌فرد در انتها یادآور شد: مهمترین برنامه و اقدام روابط عمومی شرکت بیمه رازی اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و برنامه‌های شرکت به صورت شفاف است تا ستاد و شبکه فروش در کنار یکدیگر به اهداف خود دست پیدا کنند.

گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

377465

سازمان آگهی های پرسون