پیام تبریک و تسلیت سردار قاآنی به مناسبت شهادت سفیر ایران در یمن

فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سفیر ایران در یمن گفت: سردار شهید حاج «حسن ایرلو مهاجری» تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.
تصویر پیام تبریک و تسلیت سردار قاآنی به مناسبت شهادت سفیر ایران در یمن

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی شهادت سردار و سفیر ایران در یمن شهید حاج حسن ایرلو، سردار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت این مهاجر فی سبیل الله را به خانواده او تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام او به این شرح است:

بسم اللّه الرحّمن الرحّیم

«مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

خانواده محترم و معزز سردار شهید حاج حسن ایرلو

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن

سلامٌ علیکم بِما صَبرتُم فَنِعم عُقبی الدّار

شهادت سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدّس و سفیر انقلابی حاج حسن ایرلو (رضوان‌الله‌علیه)، همه ما را متأثر و اندوهگین نمود. آن مجاهد سرافراز و مهاجر فی سبیل‌اللّه، تمام عمر با برکت خویش را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

خدمات پر افتخار ایشان در طول سال‌های گذشته برگ زرّینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خصوص در سال‌های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگذار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود و تلاش‌های زیادی در کاهش درد و آلام مردم ستمدیده و زجر کشیده آن دیار و جبهه مقاومت داشت که صحنه‌های به یادماندنی در ارتباط با مردم مظلوم یمن و ارائه خدمات به آن‌ها از خویش باقی گذاشته است.

شهادت آرزوی دیرینه این شهید بزرگ بود و سرانجام در این مسیر الهی به دوستان و برادران شهیدش پیوست.

شهادت این اسوه تقوی و مجاهد را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خدمت خانواده محترم و اُمّت شهید پرور ایران اسلامی، اُمّت اسلام و همه آزادی خواهان جهان، وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی برای شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم طلب می‌کنیم.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۳۰ آذر ۱۴۰۰

منبع: مهر

376660