گفت و گوی پرسون با کارگردان فیلم جنایی «کوچه سه متری»

«ندا برات زاده یادگار» کارگردان فیلم جنایی «کوچه سه متری» در گفت و گو با «پرسون» خبر از نمایش این اثر در ماه آینده از رسانه ملی را داد.
تصویر گفت و گوی پرسون با کارگردان فیلم جنایی «کوچه سه متری»

به گزارش سایت خبری پرسون، «ندا برات زاده یادگار» نویسنده و کارگردان فیلم جنایی «کوچه سه متری» در گفت و گو با پرسون گفت: این اثر هنری که مجوز نمایش را دریافت کرده با انعقاد قراردادی با رسانه ملی طی ماه های آینده روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره هدف از ساخت این تله فیلم می گوید: آسیب های اجتماعی و قصاص در محاکم قضایی قابل تعریف است اما در برخی موارد اثبات حقیقت بسیار مشکل است و من هدفم همین است که گذشت و بی گناهی که در این دنیا مجازات می شود و عفو بخشش را به دنیا نشان بدهم و بگویم همه قاتل نیستند و می شود فردی بی گناه باشد اما ادله برای عدم اثبات جرم وجود نداشته باشد و در واقع به چالش کشیدن دستورات و احکام قضایی است که در این تله فیلم می توان از آن نتایج خوبی استنباط کرد و امیدوارم مورد توجه بینندگان و مخاطبان قرار گیرد.

به گفته وی در این تله فیلم، عصیان سردرگم ۳ جوان به نمایش در می آید که در پی طلبی به مشاجره پرداخته و به فاجعه ای ناخواسته ختم می شود. خط داستان فیلم ازین پس حول بازشدن گره های ایجاد شده و کشمکش درونی و بیرونی شخصیت های آن می گذرد.

وی درباره دلیل ساخت این تله فیلم می گوید: در همه داستان های جنایی در پایان فیلم قاتل شناسایی به حکم قضایی محکوم می شود اما در این بین هستند کسانی که بدون ارتکاب جنایت با ادله های قانونی و با سماجت برخی وکلا به آنچه استحقاقش را داشته و نداشته دست می یابند و ممکن است منجر به اعدام فردی بیگناه شود. در این تله فیلم مخاطب و بیننده در سرتاسر جریان فیلم به عنوان یک قاضی جریان پرونده را دنبال خواهد کرد و درس عملی برای قضات جوان است.

برات زاده یادگار می افزاید: در این تله فیلم هنرمندانی هم چون رضا توکلی و مهدی امینی خواه ما را همراهی کردند.

376584