به گزارش سایت خبری پرسون، سه مقاله « راهکارهای مدیریت همکاری شرکت های بیمه و نمایندگی ها در تحول دیجیتال»، «تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد کارمندان صنعت بیمه ایران» و «بررسی نقش تکنولوژی های جدید در ارزیابی ریسک بیمه های زندگی» توسط اهالی بیمه سامان در این همایش ارائه شد.
« فهم تجربه زیسته مدیران ارشد دیجیتال در مسیر تحول دیجیتال بیمه سامان: رویکرد پدیدارشناسی» ، «تجزیه و تحلیل موانع توسعه بیمه نامه های دیجیتال در شرکت بیمه سامان»، «بررسی تاثیر قابلیتهای فناوریاطلاعات سازمان بر توسعه محصولات و خدمات جدید (مورد مطالعه: توسعه بیمه سایبری به عنوان محصول جدید در شرکت بیمه سامان)»، « نقش دیجیتال شدن فرآیندهای ارتباط با مشتری در رشد پرتفوی شرکت بیمه (مطالعه موردی بیمه سامان)»، «دیجیتالی شدن صنعت بیمه و پیامدهای آن بر هزینه های کسب وکار و بهره وری (مورد مطالعه: بیمه سامان)»، «بررسی تاثیر ابعاد انتشار نوآوری بر پذیرش اینشورتک توسط سازمانهای بیمهگر و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: بیمه سامان)»، «نقش بازاریابی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه بر محصولات نوین بیمه ای شرکت بیمه سامان»، «ساختار سازمانی هدایت کننده تحول دیجیتال در شعب سرپرستی شرکت بیمه سامان» و «تأثیر مقایسه ای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بر صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه سامان)» ، نیز مقالاتی است که به طور مستقیم شرایط شرکت بیمه سامان را تحلیل می کنند و در بخش پوستری و چاپی در این همایش عنوان گردید.
یاد آور می شود پخش پنلهای تخصصی آفلاین این همایش ، از 27 آذرماه از طریق وبسایت همایش بیمه و توسعه آغاز می شود و تا 8 دیماه ادامه مییابد.