رقابت تازه‌های اکران به نفع «بی‌همه چیز»

رقابت سه فیلم تازه اکران شده «بی‌همه‌چیز»، «اتومبیل» و «گربه سیاه» در گیشه به نفع «بی‌همه‌چیز» تمام و صدرنشین گیشه شد.
تصویر رقابت تازه‌های اکران به نفع «بی‌همه چیز»

به گزارش سایت خبری پرسون، با نمایش سه فیلم جدید بی‌همه‌چیز، اتومبیل و گربه سیاه از چهارشنبه هفته گذشته ۲۴ آذرماه رقابت برای فروش هفتگی بیشتر هم شد و طبق پیش‌بینی‌ها فیلم پربازیگر بی‌همه‌چیز گوی رقابت را در بین این سه فیلم ربود و در صدرگیشه قرار گرفت.

بی‌همه‌چیز به کارگردانی محسن قرایی در چهار روز اول اکران خود بیش از ۷۵۰ میلیون تومان فروخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: روستایی دورافتاده سال‌هاست که رونق پیشین را ندارد. ساکنین یا کوچ اجباری کرده‌اند یا اگر مانده‌اند در فقر و بدبختی به سر می‌برند، روستا اما مهمانی دارد…

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، پدرام شریفی و لاله مرزبان هنرمندانی هستند که در این فیلم پربازیگر حضور دارند.

فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته و در بین سه فیلم تازه اکران شده در جایگاه دوم قرار گرفت.

این فیلم موضوعی کاملا مرتبط با فضای امروزی جوانان شهرت، فضای مجازی و موسیقی زیرزمینی دارد. در خلاصه داستان فیلم آمده: همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود...

بهرام رادان، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی، حسین پورکریمی، بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی و گروه سون بند از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی اتومبیل نیز سومین فیلم تازه اکران شده در رده بندی میزبان استقبال مخاطبان در رده سوم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی علی میری رامشه تنها ۱۱ میلیون تومان فروش داشته است.

در خلاصه داستان اتومبیل با بازی هنرمندانی چون اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال زاده، امیر غفارمنش و

آزیتا ترکاشوند آمده است: همیشه همه چیز اون طوری که فکر میکنی پیش نمیره...

فروش فیلم‌های ماه اخیر

اما به ترتیب دیگر فیلم‌های یک ماه اخیر اکران شده و میزان فروش هفتگی آنها جنایت بی‌دقت به کارگردانی شهرام مکری است که تا کنون حدود ۱۰۸ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم بندربند ساخته منیژه حکمت از دهم آذر ماه روی پرده رفته و تا کنون ۹۲ میلیون تومان فروش داشته است.

رمانتیسم عماد و طوبا دیگر اثر تازه‌های اکران سینما نیز به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده به فروش ۱۹۰ میلیون تومان بر اساس اعلام سامانه فروش (سمفا) رسیده است.

تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف با فروش ۱۶۰ میلیون تومانی استقبال نسبتاً رضایت بخشی را در این شرایط تجربه کرده است.

حکم تجدیدنظر اولین ساخته محمد امین کریم‌پور پس از یک ماه اکران ۲۹۰ میلیون تومان فروش داشته است.

برادران ارک نیز فیلم پوست اولین اثر بلند خود را این روزها در اکران دارند که بنا بر اعلام فروش فیلم‌های سینمایی (سمفا) تا کنون ۸۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

کمدی آپاچی ساخته آرش معیریان هم به فروش ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است.

میلیاردی های اکران

شهر گربه‌ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی که از ابتدای آذر روی پرده رفته ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

آتابای به کارگردانی نیکی کریمی نیز تاکنون بیش از ۳ میلیارد ۷۵ میلیون تومان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی با روایتی از زندگی شهید ستاری بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است.

قهرمان ساخته اصغر فرهادی به فروش ۱۰ میلیارد ۲۷۰ ملیون تومانی رسید و گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی هم ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروخت.

اما یکته تازی جدول گیشه همچنان در اختیار دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی است که فروش با ۳۲ میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان پرفروش فیلم سال است.

منبع: ایرنا

376167