برای حضور در لیگ برتر والیبال تمایل دارم

سرپرست تیم ملی والیبال توضیحاتی درباره حضورش در لیگ برتر ارائه داد و افزود: صحبت‌هایی با باشگاه مس رفسنجان انجام داده‌ام و برای حضور در لیگ تمایل به همکاری دارم.

تصویر برای حضور در لیگ برتر والیبال تمایل دارم

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی کارخانه درباره حضورش در تیم مس رفسنجان به عنوان مدیر فنی گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست و تصمیم نهایی را در این زمینه نگرفته‌ام اما با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان جلسه‌ای در تهران و رفسنجان برگزار کردم.

وی ادامه داد: هنوز قراردادی بسته نشده است و نمی‌توانم صحبت قطعی انجام دهم. اما برای همکاری تمایل وجود دارد. باید ببینم که این همکاری آیا فقط برای نیم فصل است یا ادامه دار خواهد بود.

کارخانه اظهار داشت: برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده‌ام و می‌خواهم هنوزحضور داشته باشم اما باید تیمی انتخاب کنم که در تصمیم گیری اقتدار و اختیار داشته باشیم. هر زمان در هر تیمی که اختیار کامل داشتم آن تیم قهرمان شد اما زمانی که اختیاراتم کافی نبود اینطور نشد. هنوز مثل جوانی انرژی دارم و پخته تر از گذشته هستم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط مصدومان تیم ملی نیز گفت: مجرد، صالحی، موسوی، کریمی سرمایه‌های تیم ملی هستند. رئیس فدراسیون پیگیر امور آنها است. ما هم نگران هستیم. هر کاری که لازم باشد برای سلامت و بهبودی این بازیکنان انجام خواهیم داد. اما این بازیکنان نیز در باشگاه‌های خود مصدوم شده اند و باید خود بازیکن مراقبت بیشتری انجام دهد.

کارخانه درباره حمایت از مصدومان تیم ملی ادامه داد: هر جا که لازم بود از آنها حمایت کرده‌ایم و می‌کنیم. فکر نمی‌کنم مشکلی وجودداشته باشد حتی با میثم صالحی، من و داورزنی با او صحبت کرده‌ایم. پیگیر مصدومان تیم ملی هستیم.

منبع: مهر

375910