بالاخره شاهین ۳ رونمایی شد

گوشی شاهین سه ، پرچمدار برند GLX جمعه شب طی مراسمی در منطقه آزاد اروند رونمایی و معرفی شد.
تصویر بالاخره شاهین ۳ رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید سعیدی مدیرعامل شرکت ارتباط گویای همراه اروند و مالک برند GLX در شب اختتامیه نخستین رویداد دیجیتال منطقه آزاد اروند ضمن معرفی گوشی موبایل شاهین۳ ، از ویژگی ها و امکانات این پرچمدار رونمایی کرد. سعیدی در پرزنت شاهین سه به فناوری های NFC, 5G , Fast charge, super AMOLED, صفحه ی ۶ ونیم اینچی خَم و سی پی یوی کم مصرف اشاره کرد. سعیدی قیمت این گوشی را ۷ میلیون تومان عنوان کرد که برای آن یک ماه گارانتی تعویض و ۱۸ماه گارانتی درنظر گرفته شده است.

این رویداد که از یک ماه پیش در منطقه آزاد اروند آغاز شده بود و طی آن اتفاقات تکنولوژی مختلفی رویداده بود بالاخره جمعه شب ۱۹ آذر ماه در سالن همایشهای سازمان منطقه آزاد اروند به ایستگاه پایانی رسید.

دکتر وحید خدری کیا مشاورعالی کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مدیر رسانه ای ناوگان زیر پرواز فرودگاه های کل کشور نیز که سخنران این مراسم رونمایی بود گوشی شاهین ۳ را احیای دوباره جی ال ایکس و ورود جدی آن به عرصه رقابت با پرچمداران خارجی عنوان کرد. وی ضمن اشاره به ظاهر شدن خوب مجموعه پژواک در رونمایی همگام با کیفیت ملی، از فعالان حوزه دیجیتال دعوت کرد گجت ها و محصولات داخلی را بیشتر موشکافی و بررسی کنند.

در حاشیه ی این مراسم از تعدادی از پرستاران به مناسبت روز پرستار تقدیر شد و موزه ی محصولات جی ال ایکس به انظار عمومی درآمد. اسپیسینگ، رقابت های مجازی ، اهدای گوشی و تبلت با قید قرعه، حضور مسولان محلی، رسانه ها، بلاگرها، یوتیوبرها و اینفلوئنسرهای مجازی از دیگر اتفاقات این رویداد بود.

375582