بازداشت یک شهردار در قزوین

شهردار یکی از شهرهای اقماری شهر قزوین بازداشت شد.
تصویر بازداشت یک شهردار در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از دادستانی مرکز استان قزوین، در راستای نظارت بر حسن جریان امور و عملکرد مدیران، شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد با مفسدان و با انجام اقدامات نظارتی اداره کل بازرسی استان قزوین و اجرای دستورات قضایی دادستانی قزوین از سوی ضابطین، شهردار یکی از شهرهای اقماری قزوین بازداشت شد.

گفتنی است این فرد که طی دو ماه گذشته به سمت شهردار منصوب شده بود، به اتهام اخذ رشوه به میزان 37 عدد سکه تمام بهار آزادی که بابت تسهیل صورت وضعیت پیمانکار دریافت نموده بود، پس از دریافت رشوه به همراه سکه های اخذ شده بازداشت شد.

متذکر می گردد پرونده متهم موصوف پس از دستگیری به یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین ارجاع و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

خاطرنشان می سازد این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار داشته و بررسی ها پیرامون ابعاد قضیه و اقدامات مشابه نامبرده ادامه دارد و قطعاً مراحل رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین به اطلاع عموم مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید.

مجددا تاکید می گردد دستگاه قضایی استان در برخورد با فساد و مفسد کاملا جدی است و در این مسیر، با هیچکس تعارف نخواهد داشت و همواره در چارچوب قانون با متخلفان برخورد و به موقع اطلاع رسانی خواهد کرد.

374811