ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده

«پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.
تصویر ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، خدمات «پیشخوان مجازی» بانک آینده از آغاز فعالیت به‌طور مستمر از لحاظ کمی و کیفی، همواره افزایش یافته تا آن‌جا که در حال‌حاضر، تعداد خدمات این سامانه به 70 خدمت متنوع در سه بخش،خدمات برخط (آنلاین) با 42 خدمت، غیرحضوری (آفلاین) با 8 خدمت و حضوری (ارائه خدمت در محل) با 20 خدمت، در سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان قرار دارد.

از جمله کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به مواردی همچون واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، افتتاح حساب کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و سپرده بلندمدتِ 2ساله، صدور و تحویل چک رمزدار و چک تضمین شده، ثبت چک، استعلام وضعیت چک، تأیید و انتقال چک، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز اول و دوم پویا، گزارش پایا، کارت به کارت، مشاهده مانده کارت، پرداخت قبض، مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت تسهیلات بانک آینده و تسهیلات بین‌بانکی،مسدودی حساب و رفع مسدودی حساب،صدور و تحویل تمکن مالی و صدور و تحویل کارت‌هدیه و ده‌ها خدمات دیگر، اشاره کرد.

عضویت در سامانه «پیشخوان مجازی» بانک آینده به دو طریق امکان‌پذیر است؛ متقاضیان می‌توانند با حضور در شعب بانک آینده در سراسر کشور و یا با مراجعه به تارگاه «پیشخوان مجازی» به‌نشانی https://www.abplus.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنند.

سامانه «پیشخوان مجازی» بر پایه فنآوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد. در نسل سوم این سامانه، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

374517