همزمان با روز دانشجو و طی مراسمی؛

تقدیر مدیرعامل پست بانک ایران از رتبه های برتر کنکور سراسری روستایی

همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد.
تصویر تقدیر مدیرعامل پست بانک ایران از رتبه های برتر کنکور سراسری روستایی

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر شیری مدیر عامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور، ستادی و اجرایی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشرفت و آبادانی هر کشور ریشه در دانش افزایی و فرهنگ سازی در بین مردم آن کشور دارد، گفت: پست بانک ایران برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ترویج توجه به دانش و تحصیلات عالیه و حمایت از استعدادهای درخشان روستایی مصمم شد تا با شناسایی این نخبگان از طریق باجه‌های بانکی روستایی سطح کشور و برگزاری مراسمی از آنان قدردانی کند.

شیری با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به رقابت بین دانش آموزان روستایی و ایجاد انگیزه برای کسب رتبه های برتر کنکورکمک می‌کند، اظهار کرد: پست بانک ایران به تنها بانک روستایی کشور توجه ویژه‌ای به نسل جوان و آینده سازان کشور دارد و خود را مسئول حمایت از آنان می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه هدف پست بانک ایران خدمت رسانی هر بیشتر به مردم روستاها و مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: این بانک توجه ویژه‌ای به شکوفایی و توسعه اقتصادی روستاها دارد و حمایت از نخبگان روستایی قدمی کوچک برای دستیابی به این هدف است.

شیری با اشاره به اینکه امروز میزبان سرمایه‌های آینده کشور هستیم، ادامه داد: مسیری که شما عزیزان در پیش رو دارید می‌تواند در آینده نزدیک باعث رشد و شکوفایی کشور و جامعه بشود.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: وجه تمایز پست بانک ابران با سایر بانک‌های کشور در این است که مدیران این بانک با پشتکار و همت خود در جایگاه کنونی ایستاده‌اند و بدانید که باید در مقابل شکست ایستاد و با اهتمام و پشتکار برای کسب پیروزی ، تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه علم و دانش در کنار عمل می‌تواند در جامعه تحول ایجاد کند، افزود: تفاوت جامعه پیشرفته با جامعه واپس‌گرا و عقب‌مانده، موضوع دانش و ایده‌ای است که در کنار آن عملگرایی وجود داشته باشد. علمی که بتواند مانعی را از سرراه بردارد و تحولی در جامعه ایجاد کند.

دکتر شیری دانشجویان را الگوی موفقی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از شما بتوانید الگوی موثری برای ۱۰ نفر در جامعه باشید، می‌توانید سیر تحول را در جامعه شکل بدهید و کشور ما به دانشجویانی که در آینده نزدیک یک تحول‌گر باشند ، نیاز دارد.

مدیر عامل پست بانک ایران اظهار داشت: اهمیت علم و دانش در آموزه های دینی ما به اندازه ای است که کسب آن حتی در چین و از گهواره تا گور مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه دانشجویان برای موفقیت باید در کنار پشتکار، هدفی نیز برای خود تعریف کنند، گفت: وجود هدف در مسیر زندگی باعث برنامه‌ریزی که پایه تحول است می‌شود که با تحقق آن زمینه عملگرایی به وجود می‌آید.

در این مراسم، فاطمه رجبی از استان سمنان به نمایندگی از ۸۱ نفر دانشجوی برگزیده کشوری ، به صورت حضوری، لوح تقدیر خود را از مدیرعامل بانک دریافت کرد و محمد فرزاد مدیر اداراه کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اسماعیل صادقی مدیر شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی، علی عبیری سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و فاطمه دهقانی مدیر شعب پست بانک استان فارس، به نمایندگی از سایر استان‌ها، به صورت آنلاین، لوح تقدیر و هدیه نقدی دانشجویان استان‌های خود را اهدا کردند.

بر اساس این گزارش، این مراسم به صورت همزمان در تمام استان های کشور برگزار و از دانشجویان برگزیده روستایی تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر است : این طرح از طریق فراخوان عمومی و با مدیریت اداره کل روابط عمومی بانک و مدیریت شعب پست بانک استان های سراسر کشور و از طریق باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران ، پس از شناسایی و احراز هویت ، بررسی و تایید مدارک مثبته ، به اجرا در آمد.

374514