رضا توکلی با «بوسه در باران» در راه سینما

یاسر فقیهی کارگردان فیلم سینمایی «بوسه در باران» از پایان مراحل فنی خبر داد و گفت: مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن صادر شده است.
تصویر رضا توکلی با «بوسه در باران» در راه سینما

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی این فیلم، کارگردان این فیلم گفت: در حال حاضر پیگیری‌ها برای پخش آن ادامه دارد تا بتوانیم شرایط اکران عمومی فیلم را فراهم آوریم.

یاسر فقیهی افزود: موضوع فیلم در خصوص جوانان علاقمند به سینما و موسیقی است که سودای دیده شدن را در سر می‌پرورانند. ولی گاهی می‌شود دختران و پسرانی مورد سوءاستفاده افراد سودجو در دنیای سینما و موسیقی قرار گیرند و بعدها خود را در معرض ناامیدی و افسردگی ببینند، ما در این فیلم تلاش کرده‌ایم تا حدودی مخاطب را با این گونه موارد در فضایی تلطیف شده و عاشقانه آشنا نماییم‌.
خاطره حاتمی، مجید حاجی زاده، رضا توکلی، علی سفلی، الهه نقدی، علی جلالی، فهیمه کاکاوند و طاها عبدالمالکی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل «بوسه در باران» عبارتند از: کارگردان: یاسر فقیهی، تهیه کننده: سید محمد قاضی، نویسنده فیلمنامه: امیرمهدی صادقی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، تدوین: وحید بیطرفان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: احسان کارآموز، مدیر صدابرداری: علی جعفری، اجرای گریم خانم‌ها: فرزانه بیضایی، اجرای گریم آقایان: ونداد درویشیان، طراح صحنه و لباس: سارا گرزین، منشی صحنه: سمانه دالوند، عکاس: فرانک جامه بزرگ، روابط عمومی: مریم حضرتی، مدیر تولید: سهیل طلایی، مدیران تدارکات: مرتضی شایسته و فرزاد فدوی، پشتیبانی تولید: امیر عبدالمالکی اشاره کرد.

374390