فال روزانه 14 آذرماه 1400

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه 14 آذرماه 1400

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی را جدی نگرفته‌اید و برنامه‌ای دقیق و منظم برای ادامه زندگی ندارید. این رویکرد نه‌تنها شما را از هدفهایتان دورتر می‌کند، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جدیت بیشتری ادامه دهید. این سال را با برنامه‌ریزی دقیقی شروع کنید و نظم بیشتری به زندگیتان بدهید. مشکلاتی در زندگی دارید که جلوی پیشرفت شما را گرفته‌ است. به صلاح شما نیست اجازه دهید این مشکلات ادامه پیدا کند. در سال تولدتان فکری به حال حل این مشکلات بردارید و تمرکز بیشتری برای انجام کارها بدست آورید. در این سال برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و فکروذکر خود را به کار اختصاص دهید. مطمئن باشید تلاشهای شما در سال تولدتان بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. در اواسط سال آینده زحمت‌هایی که در ماه‌‌های سال تولدتان می‌کشید به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده حتی برای لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست نکشید. اواخر امسال اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. به صلاح شماست که از هم‌اکنون خودتان را برای رویدادهای ناخوشایند آماده کنید. اردیبهشت سال آینده زمان عاشقی شماست. در این سال بیشتر از همیشه عاشق خواهید شد. این لحظه‌های عاشقانه را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و خاطره‌های خوش آن را برای همیشه ماندگار نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

اردیبهشت

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند. امروز روحیه‌ای دمدمی‌مزاج پیدا خواهید کرد و احتمال زیادی وجود دارد که نظرهای خود را دائم تغییر دهید.

خرداد

کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.

تیر

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره ادامه‌دار شود و زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه دنبال این مشاجره را نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. عادت ناپسندی دارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، در اولین فرصت این عادت ناپسند را کنار بگذارید. در غیر این صورت با ادامه رفتارهای ناپسند، دوستان و آشنایان از شما دوری خواهند کرد.

مرداد

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید.

شهریور

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشتیبان شما در سختی‌ها نیست، این وضعیت را با ایشان درمیان بگذارید و دلایل وی برای عدم پشتیبانی از شما را جویا شوید. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

مهر

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.

آبان

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. دوستی که مدت‌هاست از او خبر ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. قدر این دوست را بدانید و در آینده بیشتر از وی خبر بگیرید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و بهانه‌ای به دست اطرافیان برای ایجاد مشاجره ندهید. سفره دل‌تان را پیش اعضای خانواده باز کنید و بار غصه‌های‌ خود را زمین بگذارید.

آذر

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. مشاجره‌ای که میان اعضای منزل صورت گرفته را ختم به خیر کنید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. جسارت بیشتری در زندگی به خرج‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

دی

روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید. مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه حضور در کنار اعضای خانواده و هم‌صحبتی با آنها، شما را آرام نمی‌کند.

بهمن

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

اسفند

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند. مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

373970