توضیح سازمان لیگ درباره جلوگیری از ورود دوربین استقلال

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ توضیحاتی در مورد غیبت تماشاگران در زمان برگزاری دربی پایتخت ارائه کرد.
تصویر توضیح سازمان لیگ درباره جلوگیری از ورود دوربین استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الله بهمنی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دربی 97 اظهار داشت: در دو بازی قبلی حضور تماشاگران را به شکل آزمایشی انجام دادیم، اما با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان صندلی‌ها را شماره گذاری کرد، هوادارانش فاصله اجتماعی را رعایت نکردند و به هم چسبیدند.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود خود سازمان لیگ قصد تسلط به حضور تماشاگران در ورزشگاه را داشته، توضیح داد: واقعا این گونه نیست. خود تماشاگران باید رعایت کنند تا بتوانیم به مرور زمان مجوز حضور طرفداران بیشتر را در ورزشگاه‌ها بدهیم. خودمان هم از غیبت تماشاگران ضرر می‌کنیم و هرچه طرفداران بیشتر در ورزشگاه باشند درآمد تیم‌ها هم بیشتر است. با غیبت تماشاگران در ورزشگاه روح فوتبال هم خدشه‌دار می‌شود. امیدوارم در بازی‌هایی که فرصت حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کنند تا محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا را نداشته باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص دلیل جلوگیری از ورود دوربین ویژه باشگاه استقلال به ورزشگاه آزادی و فیلمبرداری آن از دربی 97 گفت: صدا و سیما به این موضوع اعتراضاتی دارد و دنبال این هستیم که باشگاه استقلال و سازمان لیگ مجوزهای لازم را داشته باشند اما در این مورد هماهنگ می‌کنیم و این کار هم انجام می‌شود. مشغول هماهنگی این موضوع هستیم.

373931