پژمانفر عنوان کرد؛

سینمای ایران قدرت کشاندن مخاطب به سالن‌ها را دارد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با برشمردن ظرفیت بالای سینمای ایران، گفت: این ظرفیت در سینمای ایران برای بازگشت مخاطب به سینما وجود دارد فقط باید در تولید آثار به حل مسائل فرهنگی جامعه توجه داشت لذا چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌تواند با نگاه مسئولانه‌تر و جدی‌تر به ارزیابی آثار و هنرمندان بپردازد.
تصویر سینمای ایران قدرت کشاندن مخاطب به سالن‌ها را دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، نصراله پژمان‌فرنماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: جشنواره فیلم فجر، یک جشنواره انقلابی است و باید رویکرد انقلاب اسلامی را در تمام اجزای خود به نمایش بگذارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم افزود: این جشنواره، رویدادی است که می‌تواند تولیدات خود را در راستای حل مسائل جامعه، نیاز عاطفی و اجتماعی مردم قرار دهد و نیازها و پرسش‌های آنها را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر، محملی است که در آن، خانواده‌های ایرانی از سراسر کشور مشارکت بالایی برای تماشای آثار مختلف سینمایی دارند و باید به این جایگاه و موقعیت فرهنگ‌ساز توجه ویژه شود.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی معضلات در سینمای این سال‌ها افزود: باید آسیب‌های سینمای ایران و جشنواره فیلم فجر را رفع کرد. چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌تواند با نگاه مسئولانه‌تر و جدی‌تر به ارزیابی آثار و هنرمندان بپردازد.

پژمان‌فر یادآور شد: سینمای ایران این توان و قدرت را دارد که به مسائلی بپردازد که برای همه مردم ایران جذاب باشد و بتواند همه افرادی را که در این سال‌ها از سینما دور بودند، به سوی سالن سینما و تماشای فیلم‌ها بکشاند و این مسئله نیازمند بازنگری در محتوای برخی آثار ضعیف است.

منبع : خانه ملت

373737