هادی عامل و منصور برزگر مهمان «چهل تیکه» شدند

هادی عامل از معروف‌ترین گزارشگران کُشتی کشورمان و منصور برزگر، کُشتی‌گیر پیشکسوت و مربی باسابقه، امشب مهمان برنامه «چهل تیکه» خواهند بود.
تصویر هادی عامل و منصور برزگر مهمان «چهل تیکه» شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی برنامه، سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل پنجمِ «چهل تیکه»‌ سعی کرده است با فضا و نگاهی جدید سراغِ افراد شاخص برود تا ناگفته‌ها و خاطرات آنها را برای مخاطبان تلویزیون روایت کند.

برنامه‌ امشب، ۱۰ آذر ماه «چهل تیکه» به حضور دو چهره‌ ورزشی اختصاص دارد.

محمدرضا علیمردانی، مجری برنامه امشب میزبان هادی عامل و منصور برزگر است. هادی عامل از معروف‌ترین گزارشگران کُشتی کشورمان و منصور برزگر نیز از کُشتی‌گیرانِ پیشکسوت و مربیانِ با سابقه کشتی است.

هادی عامل و منصور برزگر در این برنامه خاطراتِ تلخ و شیرینِ بسیاری را روایت کرده‌اند که بدون شک برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار شنیدنی است.

«چهل تیکه» با حضور هادی عامل و منصور برزگر، چهارشنبه، ۱۰ آذر ماه از ساعت ۲۱ روی آنتنِ شبکه نسیم می‌رود. تکرارهای این برنامه روز بعد ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

373519