اکران مردمی فیلم سینمایی «منصور» در قم

به همت تشکل عماریار استان قم و با همکاری گروه جهادی علی یاوران، فیلم سینمایی منصور در به شکل مردمی در چند سینما و نیز برخی مساجد و نهادهای استان قم به اکران درآمده است.
تصویر اکران مردمی فیلم سینمایی «منصور» در قم

به گزارش سایت خبری پرسون، در این طرح به خصوص دو سینمای مردمی شامل سینما آوینه و سینما کوثر نقش محوری دارند، ضمن آن که شرایط اکران برای مساجد، پایگاه های بسیج و حتی اکران های خصوصی برای نهادها و مراکز فراهم شده است.

بلیت فروشی این اکران های مردمی البته همراه با تخفیف ویژه برای گروه های سنی مختلف اعم از دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، خانواده ها و ... است، ضمن آن که بنابر اعلام مجموعه عماریار استان قم تاکنون بیش از ۵۰ اکران مردمی و خصوصی به این طریق برای فیلم سینمایی منصور برگزار شده و مردم و خانواده ها نیز استقبال شایان توجهی از این برنامه فرهنگی به عمل آورده اند.

گفتنی است: فیلم سینمایی "منصور" به نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۸ سازمان اوج است که به بخش هایی از زندگی تیمسار شهید منصور ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملاً ایرانی می پردازد و همچنین روایتگر سال‌های پایانی دفاع مقدس است که کشورمان به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی در این سال ها است.

منبع: ایسنا

373444