ساخت سه‌گانه جدید «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند

تهیه‌کننده فیلم‌های «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» از ساخت سه‌گانه‌ای جدید از داستان‌های این ابرقهرمان محبوب با بازی «تام هالند» خبر داد.
تصویر ساخت سه‌گانه جدید «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیجیتال اسپای، ایمی پاسکال تهیه‌کننده جدیدترین سه‌گانه مرد عنکبوتی اعلام کرد فیلم راهی به خانه نیست آخرین حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: این آخرین فیلمی نیست که با مارول می‌سازیم و آخرین فیلم مرد عنکبوتی نخواهد بود. در حال تدارک ساخت فیلم بعدی مرد عنکبوتی با همکاری تام هالند و مارول هستیم. فیلمی که جزئی از یک سه‌گانه جدید خواهد بود.

تام هالند، بازیگر ۲۵ ساله انگلیسی، پیش‌تر تایید کرده بود فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست پایانی بر یک سه گانه است که داستان آن با فیلم بازگشت به خانه (۲۰۱۷) آغاز شد.

فیلم راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس و بازی تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ و ریس ایفانز درباره دردسرهای افشاشدن هویت مردعنکبوتی است. در این فیلم پیتر پارکر از دکتر استرنج می‌خواهد به کمک جادو هویت مخفی را به او بازگرداند اما با این کار درهای مولتی ورس باز شده و شخصیت‌های شرور از جهان‌های موازی از راه می‌رسند.

این فیلم مورد انتظار ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۴۰۰) در انگلیس و ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

373379