اسماعیلی خطاب به رئیس جمهور؛

آقای رئیسی؛ مردم به شما امید بسته‌اند/ اجازه شکاف میان مجلس و دولت را نمی‌دهیم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی با گذشت 9 ماه از سال از سوی دولت گفت: ما اجازه شکاف میان مجلس و دولت را نمی‌دهیم، به شرطی که دولت هم همت کافی را برای محرومیت‌زدایی داشته باشد.
تصویر آقای رئیسی؛ مردم به شما امید بسته‌اند/ اجازه شکاف میان مجلس و دولت را نمی‌دهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مردم بیکاری است و خانواده‌ها نگران فرزندان خود هستند، اظهار داشت: در بند الف تبصره 18 قانون بودجه اعتبار لازم برای این موضوع اختصاص داده شده و فقط همت دولت را می‌طلبد و دولت که در موضوع واکسیناسیون همت خود را ثابت کرد، در این حوزه نیز اقدام کند.

وی همچنین با انتقاد از عدم تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی گفت: با گذشت حدود 9 ماه از سال اکثر تخصیص‌ها صفر بوده یا در قالب اوراق صورت گرفته که باعث عدم استقبال پیمانکاران و بر زمین ماندن بسیاری از پروژه‌ها شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم به شما امید بسته‌اند و ما نیز اجازه شکاف میان مجلس و دولت را نمی‌دهیم، به شرطی که دولت هم همت کافی را برای محرومیت‌زدایی داشته باشد.

منبع : فارس

373371