فال روزانه 9 آذرماه 1400

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه نهم آذر ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

تصویر فال روزانه 9 آذرماه 1400

با خواندن فال روزانه خود می توانید نسبت به بعضی از مسائل توجه و آگاهی بیشتری داشته باشید و بدانید که نیاز دارید روی چه چیز هایی بیشتر تمرکز کنید؛ بعلاوه این که یک سرگرمی لذت بخش و مهیج هم برایتان محسوب می شود. به همین دلیل در این بخش فال روزانه 9 آذر ماه را در اختیار شما قرار داده ایم.

فال روزانه فروردین (فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

اگرچه شما امروز جدی تر از گذشته هستید ، ولی بلند پروازی و جاه طلبی تان فرصت خیلی خوبی برایتان فراهم می کند. اما این سخن بدین معنی نیست که شما فقط به خاطر رسیدن به چیزهایی که می خواهید ، دوست دارید سخت کار کنید. با وجود چرخش بهرام یعنی سیاره فرمانروای شما و نپتون جادویی اتفاق شگفت انگیزی در شرف وقوع است. اما این رویداد بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید طول می کشد. ولی شما باید بدانید رویاپردازی کردن در مورد هر چیزی اولین قدم برای موفقیت است.

دور شدن یکی از اعضای خانواده، شما را ناراحت و افسرده کرده است اما بدانید که این سختی خیلی زود تمام می شود و شما هم از این اتفاق راضی خواهید بود. شما در محیط کاری سختی های زیادی را متحول شده اید که به زودی پاداش تمام آنها را از مدیرتان خواهید گرفت. امروز زمان خوبی ست تا به همراه شریک زندگی تان کمی خوش بگذرانید. اگر حرفی در دل دارید، با او بزنید زیرا اگر در دلتان بماند، بعدها دچار مشکل خواهد شد. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه ای شخصی در اطرافتان نا امید و دلسرد می شوید اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

شما امروز می توانید به اندازه یک فرد قدیس صبور باشید ، اما این دلیل نمی شود که شما فرد مقدسی باشید!! شما فقط می دانید که چه خواسته هایی دارید و کارهایی که برای رسیدن به آنها لازم است را انجام خواهید داد. اگر شرکت کردن در یک بازی طولانی برایتان منفعت دارد ، پس آن کاری است که شما باید انجامش دهید. فقط مطئمن شودید افکارتان همان چیزی است که ارزش صبر کردن را دارد.

اطرافیانتان شما را مجبور به کاری کرده اند که تمایلی به انجام آن ندارید. در این شرایط به جای این که حرف دیگران برایتان مهم باشد، به ندای قلب تان گوش دهید شما بهتر از هر کس دیگری به شرایط زندگی خود آگاهید و می دانید که چه چیزی به صلاح تان و چه چیزی به ضررتان است. بنابراین تنها نظر خودتان برایتان مهم باشد. به زودی شرایط طوری تغییر می کند که شما بالاخره به آنچه در رابطه عاطفی تان می خواهید، می رسید. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. شما با دیدی کلی به زندگی می نگرید، به همین دلیل یا بسیاری از پیش آمدهایی را که رخ می دهد نمی بینید یا اینکه با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید ، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید ، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

از آنجا که آخرین فشارهای زیادی را تحمل کردید، پیشنهاد می کنیم که چند روز به سفر بروید و از همه چیز به دور باشید. اگر نگران روند کارهایتان هستید، آنها را به فردی قابل اعتماد بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شم از شریک زندگی تان انتظارات زیادی دارید. اگر چه این حالت در رابطه عاطفی طبیعی است اما سعی کنید که انتظارات تان را کم کنید تا ناراحتی و دلخوری پیش نیاید. اگر منتظر تماس فردی هستید، به زودی آن را دریافت خواهید کرد. حرفی می شنوید که باعث می شود دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی دلگیر می شوید، این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید، به جای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی را که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب به نیکی رفتار کنید.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

تیر : شما امروز احساس نمی کنید بار تمام دنیا روی دوش هایتان سنگینی می کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست های صمیمی تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد ، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

اوضاع اطرافتان خوب نیست و این موضوع روی حال و هوای شما نیز تاثیر گذاشته است. سعی کنید این روزها از تنهایی دوری کنید و با دیگران بیشتر در ارتباط باشید. به زودی از طرف فردی که به او علاقه دارید، یک خبر خوب می شنوید. بهتر است که زود تصمیم نگیرید. امروز زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم نیست. به خودتان کمی دیگر هم زمان دهید تا در مورد آن موضوع اطمینان حاصل کنید. سفر کوتاهی در راه دارید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده اید و نمی دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید، خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد، همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

مرداد : اگر عشق و علاقه شما به مهمانی کاهش پیدا کرده نگران نشوید. این روند زیاد طول نمی کشد؛ شما در حال پیدا کردن جایگاه خود در زندگی هستید. حتی اگر امروز کارهای لذت بخش زیادی انجام ندادید نارحت نشوید ، چراکه روزهای خوش و لذت بخش زیادی پیش رو دارید. با تمرکز کردن و فکر کردن به روزهای خوش آینده ، ذهن خود را از فکر کردن به ناراحتی های گذشته آزاد کنید.

امروز روز شلوغی در انتظارتان است. اگر چه خسته اید اما به شما حسابی خوش می گذرد. فقط حواس تان به سلامت جسمانی تان باشد. اختلاف نظر شما با شریک زندگی تان، رابطه شما را شکراب کرده است. شریک زندگی تان کمی خودخواهانه تصمیم گرفته است اما بهتر است به جای تلافی، این بار شما کوتاه بیایید. رازی در دل دارید که دوست دارید هر چه سریع تر آن را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است تا لحظه آخر آن را فاش نکنید زیرا به ضررتان تمام خواهد شد. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی را که لازم است بشنوید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین‌تان را بزرگتر کنید، خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور (فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

اگر شما به خاطر استرس هایی که در محل کار با آنها مواجه شده اید عصبانی هستید ، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می کند. اما این اتفاق ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی ها تمام نمی شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس هایی که با آنها روبرو می شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

امروز در خانه بمانید و خستگی های کل هفته تان را به در کنید. ممکن است میهمان ناخوانده ای داشته باشید اما آن هم به شما روحیه می دهد. در چند روزه آینده، شما پاداشی دریافت می کنید که نتیجه سخت کوشی هایتان بوده است. زمان خوبی است تا برای علاقمندی های شخصی و هدف هایی که در سر دارید، در راستای همین پیروزی، برنامه ریزی کنید. حال که ذهنیت خوبی از خودتان را در ذهن دیگران ساخته اید، می توانید برای دریافت کمک روی دیگران حساب کنید. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شده اید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون اینکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی آن طور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر (فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

امروز سیاره بخت شما یعنی ونوس مهارت های یکنواخت و ثابتی را از کیوان می گیرد و شما را قادر می سازد که با رفتاری محتاطانه آرزوهای خود را ابراز کنید. شاید شما از آنها درخواست کمک نکنید ، اما آنها می توانند دقیقا بفهمند که چه می خواهید. با وجود اینکه بهرام می تواند موفقیت شما را به تاخیر بیندازد. اما شما بالاخره به وقت خودش به خواسته هایتان می رسید. فقط فراموش نکنید که رسیدن به رضایت واقعی ارزش صبرکردن را دارد.

از این مدام به این و آن گزارش کارهایتان را بدهید خسته شده اید و دوست دارید که بدون توجه به اطرافیان تان هر کاری را که دوست دارید انجام می دهید. استقلال خوب است اما حواس تان باشد که در این راه زیاده روی کنید زیرا موجب دلخوری اطرافیان تان می شود. وقتی که پای مسائل مالی در میان می آید، باید کمی محتاط تر باشید زیرا هر قدم بدون فکر ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد. به زودی فردی که در گذشته او را از دست داده اید، به زندگی تان باز خواهد گشت. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه، با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند، با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید، خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

آبان : باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید ، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید ، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

از شرایط مالی تان می نالید اما بدانید که همین درآمد شما آرزوی خیلی از اطرافیان تان است. اگر با دید مثبتی به زندگی نگاه کنید، اتفاقات بهتری را جذب خواهید کرد. در موقعتی قرار گرفته اید که باید میان رفتن و ماندن یک راه را انتخاب کنید. از آنجا که این تصمیم ساده ای نیست، بهتر است که عجولانه تصمیم نگیرید. به خودتان زمان دهید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. امروز بیشتر مراقب سلامتی تان باشید زیرا احتمال بیمار شدن شما زیاد است. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت با بزرگترها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

بیشتر اوقات انتظار داریم اتفاقات خوب تا ابد ادامه داشته باشند ، ولی در واقع این گونه نیست. این سخن بدین معنی نیست که شما به دردسر می افتید؛ بلکه انرژی خیلی زیاد روزهای گذشته حالا در حال کمرنگ تر شدن هستند. اگر شما با دقت به زندگی گذشته خود نگاهی بیندازید ، می بینید که حتی مواقعی که زیاد شور و هیجان نداشته اید ، عشق همیشه در زنگی تان وجود داشته است. پس منتظر نمانید که اوضاع بهتر شود؛ عشقتان را با کسانی که می دانید شایستگی اش را دارند سهیم شوید.

روزی فوق العاده برایتان است از این رو که می توانید فکر تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. نگران مسئولیت هایتان نباشید زیرا تمام آنها در زمان مقرر خود انجام خواهند شد. زمان خوبی ست تا نزد فردی که مدت هاست منتظر دیدار شماست بروید. این دیدار اگر چه کمی برای شما سخت است اما بهتر است که همین امروز انجام شود. پولی که مدست هاست منتظر آن هستید، خیلی زود به دست تان می رسد و یکی از نگرانی های زندگی تان را از بین می برد. آن را با برنامه ریزی خرج کنید. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند، زندگی تان آسان تر خواهد شد، نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زود باوری باعث شده گاهی اشتباهات بزرگی مرتکب شوید، کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

انفجار خیلی شدید احساسی می تواند شما را از خواب غفلت بیدار کرده و چیزهایی که ازشان اجتناب می کردید را به یادتان بیاورد. اما نیازی نیست که همه چیز را برای خود تثبیت کنید. میزان آگاهی شما فعلاً برای شروع کار مناسب است. به جای اینکه یکدفعه اختیار خود را از دست بدهید بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنید ، سپس فکر کنید ببنید زمانی که این اطلاعات را نداشتید چه کاری انجام می داید.

انرژی و زمان تان را برای چیزهایی که بدان علاقه ندارید هدر ندهید، می خواهد کارتان باشد یا رابطه عاطفی تان. به علاقمندی هایتان فکر کنید و سعی کنید که روی همان ها سرمایه گذاری کنید. مشکلی در رابطه عاطفی تان ایجاد شده که اگر بتوانید با منطق تان راه درست را انتخاب کنید، آینده ای روشنی به خصوص از نظر مالی در انتظارتان خواهد بود. در انتهای روز یک تلفن از راه دور به شما می رسد که خوشحالتان خواهد کرد. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه که می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید، مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید انقدرها هم ترسناک نیستند.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

شما امروز زیاد دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید ، اما این تمایل شما به انزوا زیاد طول نخواهد کشید. اگر قبلاً برای فعالیت های اجتماعی انرژی زیادی صرف می کردید ، پس برای انجام دادن کارهایی که ارزشمندند این گوشه گیری خود را بشکنید. فعالیت های اجتماعی را با اندیشه و تفکر کردن قاطی نکنید. هیچ اشکالی ندارد که بعضی اوقات محدوده هایی را برای خود تعیین کنیم.

منتظر اتفاقی هستید، باید بگوییم که مجبورید مدت زیادی صبر کنید. اگرچه انتظار سخت است اما در نهایت اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. در زمینه کاری سعی کنید که استقلال خود را حفظ کنید. اگر اکنون نتوانید این شرایط را برای خود فراهم کنید، تا آخر عمر وابسته دیگران خواهید بود. امروز در برخورد با دوستی، خبرهای خوبی می شنوید که تغییرات مثبتی را در زندگی تان به همراه خواهد داشت. چیزی را گم کرده اید که امروز آن را بعد مدت ها پیدا می کنید. خبری می شنوید که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید، اگر واقع بین و منصف باشید می بینید شما در بهترین شرایط قرار دارید، بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( فال سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

اسفند : شما می توانید دوباره با رویاهای خود ارتباط برقرار کنید و بنابراین امروز به خاطر کارهایی که قرار است انجام بدهید کمتر احساس نگرانی می کنید. شما شاید بیش ازحد محتاط باشید ، اما خوش بینی تان هنوز زندگی ای که خواهانش هستید را برایتان فراهم آورده است. شما فهمیده اید که در شرایط اقتصادی سخت خوشبختی تان بستگی به خریدهای بیشتر ندارد. برای اینکه شما هم اکنون در چنین مواقعی به جای اینکه به پیشرفت حرفه ای خود فکر کنید ، وقت تان را با دوستانی می گذرانید که باعث رشد معنوی در شما می شوند.

از دست یکی از اعضای خانواده تان عصبانی هستید. اما بدانید که این از حساسیت شماست و باید هر چه و زودتر این رفتار را ترک کنید. اگر نتوانید با دیگران گفتگویی سالم داشته باشید، در روابط تان دچار مشکل خواهید شد. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر خودتان را به خوبی نشان دهید، موفقیت های زیادی در انتظارتان خواهد بود. فردی برای کمک نزد شما می آید، سعی کنید تا جایی که شما را درگیر مشکلش نکند، به او کمک کنید. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی هایتان را بشناسید، قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند، با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

373243