پرسون آموزش می دهد؛

با این روش به اپل واچ خود موسیقی اضافه کنید

اپل واچ یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است. این ساعت هوشمند باریک و براق عملکرد چشمگیری را هم از نظر سلامت و هم از منظر تکنولوژی ارائه می‌دهد.
تصویر با این روش به اپل واچ خود موسیقی اضافه کنید

اپل واچ شما می تواند صدا را ذخیره کند تا بتوانید موسیقی و پادکست های مورد علاقه خود را بدون آیفون پخش کنید. بنابراین می توانید بدون نیاز به استفاده از آیفون خود به آهنگ های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

در این پست قصد داریم روش اضافه کردن موزیک را به اپل واچ آموزش دهیم.

چنانچه موزیکی را به Apple Watch خود اضافه کنید، می توانید در هر زمان و هر مکان دلخواه و حتی اگر آیفونتان نزدیکتان نبود، به موسیقی های روی ساعت خود گوش دهید و از آنها لذت ببرید.

طی چند سال اخیر استفاده از گجت‌های پوشیدنی و هوشمند در بین کاربران بسیار رواج یافته و این مسأله سبب شده که تنوع این محصولات به‌ویژه ساعت‌های هوشمند به‌شدت افزایش یابد. در بین ساعت‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده، اپل واچ یکی از پرطرفدارترین گجت‌های موجود است. کیفیت ساخت و کارایی اپل واچ سبب شده که این گجت به‌شدت در بین کاربران محبوب شود. جدیدترین ساعت هوشمند اپل یا اپل واچ ۷ هم که در اواخر تابستان امسال به بازار عرضه شد، با استقبال گسترده‌ی کاربران و طرفداران همیشگی اپل مواجه شد و این یعنی اپل همچنان در مسیر تولید گجت پوشیدنی خود بسیار موفق‌تر از قبل ظاهر شده است.

اپل واچ سری ۷ تغییرات اساسی و بنیادینی را در زمینه طراحی تجربه نکرد. در حقیقت این مدل از طراحی یکسانی با مدل‌های پیشین بهره می‌برد تا از لوازم جانبی آن‌ها مانند بندها پشتیبانی کند. نمایشگر اپل واچ ۷ حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل پیش بزرگ‌تر است. زمانی که این غول آمریکایی نگرش مشابهی را برای طراحی اپل واچ ۴ در نظر گرفت، حس خوبی احساس می‌شد که اکنون دوباره به خاطرها بازگشته است. اپل واچ ۷ مانند مدل پیشین ۱۸ ساعت شارژدهی را ارائه می‌کند که تقریبا برای یک روز کامل مناسب است. از طرفی اگر ویژگی Always-on و نرمش را غیرفعال کنید، این مقدار حتی می‌تواند تا دو روز هم افزایش یابد.

اپل ادعا می‌کند که این سری نسبت به مدل پیشین، ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ می‌شود. در تجربه‌های واقعی مشخص شد که تنها طی ۱۰ دقیقه، ۲۰ درصد از شارژ ساعت پر می‌شود. با توجه به تناسب عمر باتری با نرخ شارژ سریع‌تر، استفاده از ویژگی رهگیری خواب آن راحت‌تر از قبل است. در مجموع می‌توان گفت که اپل واچ سری ۷، یک ساعت هوشمند جذاب، باکیفیت و کارآمد است که آن را تبدیل به یکی از بهترین ساعت‌های موجود و شاید بهترین آن می‌کند.

اگر از علاقمندان به موزیک هستید و دائما در حین انجام فعالیت‌های خود به موزیک گوشی می‌دهید، باید بدانید که اپل واچ برای گوش دادن به موزیک نیازی به همگام‌سازی با آیفون ندارد و می‌تواند یک گجت کاملا مستقل باشد. ساعت هوشمند اپل از حافظه‌ی ذخیره سازی اختصاصی خود بهره می‌برد، پس می‌توانید موزیک‌های دلخواه‌تان را در آن ذخیره کنید. همچنین این گجت پوشیدنی به بلوتوث آنبوردی مجهز است که بدون نیاز به آیفون می‌تواند با گجت‌های دیگری مثل هدفون بلوتوث همگام‌سازی شود. بنابراین ساعت هوشمند اپل به‌خوبی می‌تواند در شرایط مختلف نیازهای کاربران علاقمند گوشی کردن موزیک را برطرف کند.

برای گوش دادن به موسیقی دلخواه‌تان از طریق اپل واچ، تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت هدفون کاملا بی‌سیم است و می‌توانید هنگام دویدن و راه رفتن به آهنگ‌های (یا پادکست‌های) دلخواه‌تان گوش دهید. یا می‌توانید موسیقی را مستقیما روی ساعت خود پخش کنید. در هر دو صورت، شما تجربه‌ی بی‌نظیری از گوش کردن به موسیقی را از اپل واچ به یاد خواهید داشت. همان‌طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، در این مقاله روش اضافه کردن موسیقی به اپل واچ را به صورت ساده با هم بررسی خواهیم کرد تا شما کاربران عزیز به‌راحتی بتوانید موسیقی دلخواه خودتان را به ساعت‌های هوشمندتان اضافه کنید.

چگونه از آیفون خود به اپل واچ موسیقی اضافه کنید؟

یکی از الزامات اضافه کردن موسیقی از آیفون شما این است که آهنگ باید در Apple Music گوشی شما قرار داشته باشد.

گام اول – اپلیکیشن Watch را در آیفون خود باز کرده و به تب My Watch در پایین بروید.

اپل واچ موسیقی

بعد، به پایین اسکرول کنید تا گزینه‌ی Music را ببینید.

گام دوم – پس از اتمام، روی دکمه‌ی افزودن موسیقی در زیر لیست پخش و آلبوم ها کلیک کنید.

اپل واچ موسیقی

اکنون، برای انتخاب آهنگ‌های موسیقی مد نظر خود به اپ Apple Music هدایت می‌شوید.

گام سوم – در این مرحله، آهنگ یا آهنگ‌هایی که مد نظر شما هست را جست‌وجو کرده و روی دکمه‌ی کوچک سه نقطه در بالا ضربه بزنید. در مرحله‌ی بعد، روی افزودن به آلبوم کلیک کنید.

اپل واچ موسیقی

این کار را برای تمام آهنگ‌هایی که قصد دارید وارد اپل واچ کنید، انجام دهید. نهایتا با انجام این کار، آهنگ‌های انتخابی شما به صورت یک لیست به ساعت هوشمند شما اضافه می‌شوند. دفعه‌ی بعد که به آهنگ جدیدی در Apple Music گوش می‌دهید، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و Add to Album را انتخاب کنید. آهنگ‌ها به طور خودکار به آلبوم پیش‌فرض اپل واچ اضافه می‌شوند. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب و همگام‌سازی آن‌ها است.

در همان زمان، می‌توانید یک لیست پخش جدید را از Apple Music به اپل واچ خود اضافه کنید.

چگونه موسیقی اضافه شده را از اپل واچ پاک کنیم؟

آهنگی را اشتباهی به اپل واچ خود اضافه کردید؟ به‌راحتی می‌توانید آن را پاک کنید.

اپل واچ موسیقی

کافی است آهنگ مد نظر را به چپ بکشید و دکمه‌ی Delete را بزنید.

نحوه‌ی بررسی فضای ذخیره سازی داخلی اپل واچ

همان‌طور که می‌دانید، اپل واچ هم همانند هر گجت دیگری از حافظه‌ی داخلی محدودی برخوردار است. علاوه‌ بر آهنگ‌های موسیقی، اپلیکیشن‌های نصب‌شده مقدار قابل‌توجهی فضای ذخیره‌سازی داخلی اپل واچ را اشغال می‌کنند، بنابراین همواره باید از حجم این فضای داخلی مطلع باشید.

خوشبختانه، بررسی فضای ذخیره‌سازی داخلی اپل واچ کار بسیار آسانی است. اپلیکیشن Apple Watch را در گوشی خود باز کرده و به بخش Settings > Storage بروید.

اپل واچ موسیقی

این ساعت هوشمند، اطلاعات حافظه‌ی داخلی خود را پس از تجزیه و تحلیل در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجا به بعد، می‌توانید تصمیم بگیرید که آهنگ‌های جدید اضافه کنید یا چند آهنگ موجود را حذف کنید.

چگونه به طور مستقیم به اپل واچ خود موسیقی اضافه کنیم؟

در اپل واچ این قابلیت هم برای شما فراهم است تا آهنگ‌ها و آلبوم‌های مد نظر خود را مستقیما به ساعت هوشمند اپل اضافه کنید. اگرچه ممکن است که کار با نمایشگر کوچک اپل واچ نسبت به گوشی کمی سخت‌تر باشد، اما این ویژگی در این ساعت هوشمند امکان پذیر است. برای اضافه کردن مستقیم موسیقی به اپل واچ خود مراحل زیر را دنبال کنید.

گام اول – روی نمایشگر ساعت خود ضربه بزنید تا به صفحه‌ی اپ‌ها بروید. اپ Music را انتخاب کرده و باز کنید. حالا آهنگ دلخواه خود را پخش کنید.

اپل واچ موسیقی

گام دوم – روی دکمه‌ی سه نقطه ضربه بزنید و Add to Library را انتخاب کنید. به همین سادگی و راحتی آهنگ دلخواه خود را به اپل واچ اضافه کردید.

اپل واچ موسیقی

دفعه‌ی بعد که ساعت خود را روی پایه‌ی شارژ آن قرار می‌دهید، آهنگ‌های انتخاب شده بلافاصله به آن اضافه می‌شوند. در عین حال، مطمئن شوید که ساعت اتصال مناسبی به اینترنت دارد.

چگونه از اسپاتیفای به اپل واچ موسیقی اضافه کنیم؟

کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

گام اول – در ساعت خود، اپلیکیشن اسپاتیفای را از طریق صفحه‌ی برنامه باز کنید.

گام دوم – آهنگی را که قصد دانلود آن را دارید نگه داشته و روی سه نقطه کلیک کنید. سپس گزینه‌ی Download to Apple Watch را انتخاب کنید. برخلاف اپ Apple Music، یک فلش سبز رنگ در کنار موسیقی دانلود شده مشاهده خواهید کرد. به همین سادگی!

نحوه‌ی دانلود آهنگ‌های خاص برای باشگاه

کاملا درست متوجه شده‌اید. شما در اپل واچ قادر خواهید بود تا موسیقی و آهنگ‌های خاص باشگاه را برای گوش دادن در حالی که چربی می‌سوزانید، دانلود کنید. این واقعا قابلیت جالبی است که در اپل واچ دیده می‌شود. برای انجام این کار کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید.

گام اول – در آیفون خود، برنامه‌ی Apple Music را باز کنید و سپس به قسمت لیست پخش بروید. همچنین می‌توانید آن‌ها را جست‌وجو کنید یا یکی از آن‌ها را از صفحه‌ی اصلی انتخاب کنید.

اپل واچ موسیقی

بعد، روی منوی سه نقطه در بالا ضربه بزنید و Add to Library را انتخاب کنید.

گام دوم – سپس برنامه‌ی Watch را باز کنید و به پایین بروید تا گزینه‌ی Workout را ببینید.

اپل واچ موسیقی

در مرحله‌ی بعد، Workout Playlist را انتخاب کنید و تمام لیست‌های پخش ذخیره شده در یک لیست به شما نمایش داده می‌شود. یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. زمانی که تمرین را با آیفون خود شروع می‌کنید یا زمانی که ساعت هوشمند شما تمرینی را تشخیص دهد، به طور خودکار آهنگ‌های این لیست را برای شما پخش می‌کند.

در حال حاضر، دو گزینه‌ی سفارشی‌سازی ترتیب آهنگ‌ها هم در آن وجود دارد. می‌توانید از آهنگ‌ها لذت ببرید یا ترتیب آن‌ها را به هم بزنید تا به شکل دیگری برای شما پخش شوند. به همین سادگی و راحتی توانستید که آهنگ‌های مخصوص باشگاه و ورزش را هم به اپل واچ خود اضافه کنید.

373102