فال روزانه ۸ آذرماه ۱۴۰۰

خواندن و دنبال کردن فال روزانه یکی از سرگرمی های جالب و جذابی است که تعداد زیادی از ما به آن علاقه مندیم.
تصویر فال روزانه ۸ آذرماه ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فروردین (فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

فضای مجازی اینترنت مملو از مطالب نامطلوب است. با خواندن محتواهایی که به درد شما نمی خورد و کمکی به رشد علمی و جسمی و روحی شما و تقویت ذهن زیبای شما نمی کند پرهیز کنید. شما هیچ وظیفه ای برای خواندن همه مطالب با ربط یا بی ربط به زندگی خودتان ندارید. به ذهن خود آرامش دهید.

امروز قبل از این که صحبت کنید فکر کنید ، سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه تان می کند که آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینکه به عواقبش بیندیشید ، بیان کنید. این مهم نیست که شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما ممکن است شما قبل از اینکه متوجه شوید چه گفته اید ، با حرفتان احساسات کسی را خدشه دار کنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید ، اما ممکن است دیگران این طور فکر نکنند.
متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

برای شاد بودن و انرژی مثبت بودن، نمی توان ادبیات زشت و ناپسند گفتاری و نوشتاری داشت. سعی کنید، فرهنگ صحبت کردن شما شبیه فرهنگ صحبت کردن فردی فرهیخته باشد. حتی در بدد ترین شرایط که گستاخی یا سخن ناپسند و رکیکی به شما گفته می شود ، برای احترام به وجدان خود و تلاش برای حفظ روحیه آرام و صبور انرژی مثبت خود، تامل کرده و با ادبیات شایسته و فاخر، پاسخ طرف مقابل را بدهید. خیلی اوقات، پاسخ محترمانه و فاخر، طرف مقابل را از رفتار ناهنجارش، پشیمان می کند.

با وجود اینکه شما معمولا زمانی که می خواهید نیازهایتان را بیان کنید احتیاط می کنید و محافظه کار هستید ، اما ممکن است امروز اجازه بدهید دیگران بدانند شما دقیقا چه می خواهید. شما ممکن است اکنون خارج از چهارچوب عمل کنید ، اما لزوما به این معنا نیست که دیگران هم دوست داشته باشند به شما بپیوندند.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

برخی از مردم جهان عادت دارند روزی نیم ساعت تا ۱ ساعت پیاده روی کنند. برای انرژی مثبت بودن، این روش بهینه است.

دیگران ممکن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند ، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید که شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما کمک زیادی نمی توانید به او بکنید. قصد شما این است که باهوش باشید و نمی خواهید خوب فکر کنید. شما حدود خود را رعایت نمی کنید و اینکه فقط نظرات خود را به کرسی می نشانید. با این وجود ، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می تواند یک ایده زیرکانه باشد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

نوشته های مثبت بخوانید و بنویسید و جملات قشنگ را همواره در ذهن خود مرور کنید.این کارها خیلی به شما کمک خواهد کرد

امروز به نظر می رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است ، اما به نظر می رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد ، اما شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد ، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

همراهی با دوستان و وقت گذاشتن با خانواده، راه حلی برای شاد زیستن است. فرار از افسردگی که بیماری هزاره سوم شده است، با تعامل بیش تر با خانواده و دوستان و اقوام، به دست خواهد آمد. به این موضوع توجه کنید.

عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می یابد. شما می دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می دهد و ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است درست باشد ، اما محدود به شرایط خاص می شود. سعی کنید محدودیت های به جا و مناسب خود را بشناسید.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور (فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

خندیدن معقول در طول روز را فراموش نکنید. نرم افزارهایی است که برای شما هر روز لطیفه ها و مطالب و تصاویر خنده دار ارسال می کند. مثل دوربین مخفی های جالب یا صحنه های زیبایی که آرامش بخش و خنده دار هست. دیدن این مطالب در طول روز ، خیلی به ذهن مثبت اندیش و روحیه شاد زیستن شما کمک می کند.

مطرح کردن عمیق ترین احساسات تان ممکن است سیاست مدارانه ترین کار امروزتان باشد ، به خاطر این که مریخ بی پروا و جسور به سیاره شما یعنی عطارد می پیوندد. ممکن است امروز با فردی مواجه شوید که لبخند گرمی بر صورت دارد ، اما شما از آن به عنوان یک حیله و نیرنگ تعبیر می کنید. شاید رفتار غیر مستقیم شما به دیگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال ، اگر شما اغلب اوقات ، هوشیارانه خلق و خو و احوال تان را به دیگران نزدیک کنید می توانید ، کمک کننده باشید.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر (فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.
بیوگرافی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

آخر هر روز، به آن چه در طول روز بر شما گذشت، فکر کنید. سعی کنید فرهنگ اندیشه کردن در سبک زندگی دیجیتالی و ماشینی شده امروزی شما جلوه بیش تری داشته باشد

سیاره حاکم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یک شوک الکتریکی دریافت می کند ، بخش های استوار و محکم زندگی شخصی شما سست می شود و امکاناتی به وجود می آیند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد. شاید کسی شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری وسوسه کند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل کنید یا نهار طولانی داشته باشید ، کارهای شما می تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید ، اما اغراق شده بازی نکنید.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

ورزش کردن به مدت نیم ساعت در روز، توصیه همیشگی پزشکان بوده و هست. ورزش، سبب باز شدن عضلات و خلل و فرج های روحی و جسمی شما شده و همان طور که ذهن سالم در بدن سالم است، بدن سالم نیز مدیون ورزش است.

عطارد که در قوس نشاط آور به سیاره شما می پیوندد ، باعث می شود به شما اختیار بدهد که با اقتدار از افکار تان صحبت کنید. شما نه تنها به این کار ترغیب خواهید شد ، بلکه می توانید در رفتارهای معمولی تان هم این روش را ادامه بدهید. فقط بیندیشید که چه زمانی تمامش کنید. وگرنه ارتباطاتتان را زودتر از آنچه که آن ها را ساخته بودید خراب می کنید.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است

با گل دادن و گل گرفتن آشتی کنید! گل همین چند روز و شش باشد، اما دل شما را شاد و دل طرف مقاابل را خوشحال می کند. با گل و بوییدن گل، همواره عجین باشید.

امروز خورشید درخشان بر زمین می تابد و برای غلبه با سیاره حاکم شما ، یعنی ژوپیتر بزرگ در جنگ است. همه چیز اغراق آمیز است ، اما شما باید مشخص کنید که چه چیز واقعی است و چه چیز نیست. شما به خاطر ایده های جدید مربوط به احساسات گذشته هیجان زده شده اید؛ چراکه که فکر می کردید آنها واقع بینانه هستند و اکنون دریافته اید که اینگونه نیست. اگر الان استثناً چیزی خوب به نظر می رسد ، قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید ، صبر کنید تا ببینید فردا نسبت به آن چه حسی خواهید داشت.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

خیلی از روان شناسان معتقدند که برای کاهش استرس و شاد بودن و شاد زیستن و به قولی انرژی مثبت بودن، باید همواره از دیگران به خاطر لطف های مستقیم و غیر مستقیم شان به خودمان قدردان باشیم.

به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید ، به این خاطر که می دانید زندگی طی روزها و هفته های آینده چقدر جدی می شود. زمانیکه می دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند ، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این ، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می آید ، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید ، راحت تر می توانید به سر کار برگردید.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

بد نیست که آخر هفته ها که فرصت بیش تری دارید، فهرستی از افرادی که در طول هفته آینده باید به واسطه خدماتی که ازشان دریافت کرده اید، قدردانی کنید آماده نمایید. این لیست، کمکی برای نشان دادن چهره شجاع و قدردان شما است که هم تاثیر انرژی مثبت روی خودتان و هم دیگران خواهد داشت.

یک سورپرایز جالب ممکن است روزتان را در راهی که هیچ انتظارش را نداشتید بیندازد. به هر حال ، انتخاب با شماست. ونوس دوست داشتنی به همراه سیاره شما یعنی اورانوس یاور شما هستند. متاسفانه ، ممکن است در توازن اوضاع مشکل داشته باشید ، بار زیادی بر دوش گرفتن ممکن است کیفیت برنامه ها را پایین بیاورد. کمی اعتدال می تواند روزتان را نجات دهد.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( فال دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

برای کار های مثبت خود، به دنبال پاداش گرفتن نباشید. هر چقدر کار ها را برای دل خود و راضی نگه داشتن وجدان خود انجام بدهید، در واقع تلاشی مهمی برای شاد بودنتان کرده اید. پس، کادو دادن و هدیه دادن و خیرات کردن و خیر بودن و منش و مسلک لوطی گری و مشتی گری را فراموش نکنید. لوطی ها و مشتی ها و پهلوانان، افراد انرژی مثبت هستند. . . پهلوان زندگی خود باشید!

حاکم قدیمی یعنی سیاره ژوپیتر سر حال است و امروز می تواند شما را وسوسه کند که از علامات ایست بگذرید بدون اینکه حتی سرعت خود را آرام کنید. همه چیز به نظر خوب می رسد ، اما اگر از شرایط آگاه نباشید ، ممکن است اوضاع تغییر کند. می توانید بوسیله تمرکز کامل داشتن روی تمام کارهایی که در تمام روز انجام می دهید ، از حوادث و غافلگیری های ناخوشایند جلوگیری کنید.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

373058