مردم «سرجوخه» را پسندیده‌اند

آرش آصفی بازیگر سریال «سرجوخه» گفت به دلیل مخاطبان میلیونی، بازی در تلویزیون برایش جذابیت دارد ولی درنهایت کیفیت نقش تعیین کننده است.
تصویر مردم «سرجوخه» را پسندیده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش آصفی بازیگر سریال «سرجوخه» با بیان اینکه ظرفیت برای ساخت تولیدات نمایشی در حوزه امنیتی و پلیسی بالاست، اظهار کرد: ما به اندازه‌ای داستان‌های خوب و جذاب امنیتی داریم که مخاطب با دو یا سه سریال اشباع نمی شود، برای همین هنوز می‌توان از این حوزه استفاده بسیار برد و کارهای خوب و باکیفیت تولید کرد.

وی درباره اولویت هایی خود برای بازیگری گفت: به شخصه به عنوان بازیگر برایم چندان تفاوتی ندارد که در یک کار تلویزیونی حضور دارم یا سینمایی، هرچند نمی‌توان کتمان کرد تلویزیون به دلیل مخاطب میلیونی که دارد جذابیت بیشتری برای کار کردن دارد. در شرایط موجود که سینما و تئاتر چندان فعال نیست اگر پیشنهاد خوبی در این حوزه‌ها دریافت کنم مسلماً در سینما و تئاتر نیز حضور خواهم داشت.

بازیگر فیلم توقیف شده «رستاخیز» ادامه داد: درباره میزان حضور در یک سریال و فیلم مهمترین معیار، داشته‌های نقش است. منظور اینکه تاکیدی ندارم که حتما نقش های اول یا دوم را بازی کنم، بلکه آنچه مهم است کیفیت نقش است تا من بتوانم در آن توانایی‌های خود را به نمایش بگذارم.

وی درباره حضور جوانان در آثار سینمایی و تلویزیونی گفت: باید به جوانان فرصت داد تا توانایی خود را نشان دهند، والا اگر بخواهیم تنها روی بازیگران خاص تکیه داشته باشیم بعد از مدتی آنها تکراری خواهند شد و جذابیت خود را هم برای تماشاگر از دست خواهند داد. لازم به ذکر است برخی مواقع برخی گروه‌های بازیگری با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و به نوعی حضور کنار هم برای دفعات مختلف به کیفیت کار ضربه نمی‌زند ولی این اتفاق کمتر رخ می‌دهد و ما می‌بایست فضا را برای حضور جوانان باز بگذاریم.

آصفی در پایان درباره استقبال مخاطبان از «سرجوخه» گفت: آنگونه که پیداست مردم سریال را دوست داشته‌اند. درباره نقدها هم باید بگویم که هم نقد مثبت برای سریال خوانده‌ام هم نقد منفی، اما آنچه بیش از هر چیزی اهمیت دارد نظر مردم است که سریال را پسندیده‌اند.

«سرجوخه» ساخته تازه احمد معظمی و ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای براساس متنی از حسین امیرجهانی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه است.

این سریال را ابوالفضل صفری تهیه کرده که پیش از این سریال‌های امنیتی جاسوسی «خانه امن»، «سارق روح» و «ترور خاموش» را تهیه و تولید کرده است.

«سرجوخه» هم از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب، علی اوسیوند، قربان نجفی، حسن اسدی و علیرضا جلالی تبار بهره می برد هم بازیگران جوانی چون سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، نازنین کیوانی، هژیرسام احمدی، نیلوفر کوخانی و پیام احمدی نیا را در فهرست هنرمندان خود دارد.

منبع: صبا

373019