صفری خبر داد؛

امروز؛ رئیسی میزبان مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور خواهد بود

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از برگزاری نشست رئیس جمهور با مجامع نمایندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان در تهران خبر داد.
تصویر امروز؛ رئیسی میزبان مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام محمد صفری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از برگزاری نشست رئیس جمهور با مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با رئیس جمهوری نشستی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مشکلات استان گیلان برای طرح و پیگیری احصا شده، افزود: در این نشست در خصوص مشکلات و معضلات احصا شده سه استان شمال کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مجموع چالش‌ها و راهکارهای برون‌رفت استان از معضلات و چالش‌ها تهیه و تدوین‌ شده است، گفت: این مجموعه آماده‌شده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود تا برای حل این مشکلات دستوراتی ارائه شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان‌های شمالی تنها با مساعدت و نگاه مثبت شخص رئیس‌جمهور رفع خواهند شد، تصریح کرد: امیدواریم هم در حوزه تأمین منابع مالی و هم در دیگر حوزه‌ها از ظرفیت رئیس‌جمهور در رفع چالش‌ها و مشکلات استان‌های شمالی از جمله گیلان استفاده شود.

منبع : فارس

372610