به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صیادی، با اعلام این خبر گفت: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانیهایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است بر همین اساس سازمان زیباسازی شهر تهران نیز بنا بر رسالت فرهنگی خود، سازه های تبلیغات محیطی را به تصاویر شهدا و مضامین متناسب با این رویداد، مزین کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان 2500 سازه اعم از عرشه پل، بیلبورد، پرتابل و استرابورد را به اکران طرح های فرهنگی مربوط به این هفته اختصاص داده است.
صیادی با اشاره به آثار اکران شده روی این سازه ها، گفت: طرح های اکران شده علاوه بر تصاویری از شهدای دفاع از حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، حاوی تصاویر و مضامینی با موضوعات ولایتمداری، عاشق ایران بودن و مدافعین سلامت است.
وی افزود: علاوه بر 22منطقه شهرداری تهران که طرح های ارسالی این سازمان را اکران کرده اند تعدادی از سازه های تبلیغات تجاری نیز به این امر اختصاص یافته است که در مجموع2500 نقطه در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی به اکران طرح های ویژه هفته بسیج اختصاص داده شده است.
گفتنی است، بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.