مرا با استندآپ‌های «خندوانه» می‌شناسند

برنامه «ناصر باش» در رادیو صبا با زبان طنز و شوخی درخواست‌های مردم را به گوش مسئولین می‌رساند.
تصویر مرا با استندآپ‌های «خندوانه» می‌شناسند

به گزارش سایت خبری پرسون، «ناصر باش» از برنامه‌های شخصیت محور رادیو صباست که با اجرای ناصر محبی روی آنتن می‌رود. محبی را خیلی‌ها با عنوان کمدین جوان «خندوانه» می‌شناسند که با گویش ترکی و نحوه بیان و ادای کلمات و جملات، شخصیت او مورد اقبال مخاطب قرار گرفت.

ناصر محبی درباره ویژگی‌های برنامه «ناصر باش» که هر روز صبح روی آنتن رادیو صبا می‌رود بیان کرد: این برنامه با هدف بیان معضلات اجتماعی و فرهنگی با نگاهی طنز تهیه می‌شود، که در شروع من شخصاً فکر نمی‌کردم اینقدر مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد ولی با بازخوردهایی که از پیامک‌ها و پیام‌های مخاطبان در فضای مجازی دریافت کردم، متوجه شدم که مخاطبان هم از برنامه لذت می‌برند و الان خوشحالم که مورد پسند مردم هم قرار گرفته است.

محبی درباره بخش‌های این برنامه توضیح داد: من در این برنامه بخش‌های مختلفی را اجرا می‌کنم از جمله «بیوگرافی، طنز، مصاحبه با مهمان، حکایت، ناصر میرزا، استندآپ و…» و از اجرای همه آنها لذت می‌برم، در ابتدای پخش برنامه قسمت‌هایی را خودم نویسندگی می‌کردم ولی با توجه به حجم برنامه دیدم فرصت کافی برای نوشتن ندارم و الان تمام متن برنامه را معصومه پاکروان نویسنده برنامه آماده می‌کند و من فقط اجرا می‌کنم.

مجری «ناصر باش» درباره اسم این برنامه گفت: اسم برنامه برگرفته از ناصر هم به معنی پیروز و هم اشاره‌ای دارد به اسم من که این برنامه را اجرا می‌کنم و امیدوارم با توصیه‌ها و نکاتی که در این نقش به مخاطبان در برنامه ارائه می‌کنم ناصر و پیروز باشند.

محبی درباره اجرا در رادیو صبا نیز عنوان کرد: رادیو صبا را دوست دارم، چون لبخند و شادی را دوست دارم این شبکه هم هدفش شادی و نشاط مردم است و از اینکه در ایجاد این شادی و لبخند نقشی داشته باشم خوشحالم.

مجری «ناصر باش» درباره تفاوت اجرا در رادیو و تلویزیون تصریح کرد: خانه اول من تلویزیون بوده و از آنجا دیده شدم، مردم مرا با اجرای استندآپ کمدی در خندوانه و «قصه‌های من و بابام» شناختند ولی با شروع کار در رادیو متوجه جذابیت‌های کار در رادیو شدم به خصوص با نقش من در این برنامه شخصیت محور که هم اسم خودم هست فکر می‌کنم مردم مرا الان به اسم مجری برنامه «ناصر باش» می‌شناسند، به هر حال رادیو را دوست دارم و مصمم هستم که در رادیو بمانم.

محبی همچنین درباره معرفی یکی از کمدین های خندوانه به برنامه و اجرا در رادیو اظهار کرد: به نظر من همه دوستانم در آن تیم توانایی اجرا در رادیو را دارند ولی الان کسی که در خاطرم هست رضا نظری است که به نظرم صدای خوبی هم برای اجرا در رادیو دارد.

این کمدین و مجری برنامه طنز «ناصر باش» در پایان از مسئولین دعوت کرد که برنامه را بشنوند و گفت: این برنامه با نگاهی طنز معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه را از زبان مردم بیان می‌کند در آیتم «مصاحبه» با گفتگو با یک کاراکتر مسئول، دغدغه‌های مردم را با بیانی طنز به گوش مسئولین می‌رسانیم.

«ناصر باش» به تهیه کنندگی محمد خسروجردی، نویسندگی معصومه پاکروان، بازیگری امیر قربانی و اجرای ناصر محبی از شنبه تا پنج شنبه هر روز ۸:۳۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.

منبع: مهر

372412