با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک؛

دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

با امضای تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بانک آینده و شرکت بیمه ایران، زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری، بیمه‌ای و ایجاد هم‌ افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌ منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، فراهم شد.
تصویر دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک آینده و شرکت بیمه ایران توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و اسماعیل داورپناه معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه ایران، زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری، بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، فراهم شد.

پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهم‌نامه مشترک است.

اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یک‌پارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانال‌‌های ارتباطی الکترونیکی به‌صورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاه‌های دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبه‌ای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاه‌های موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وب‌سرویس مرتبط با استخراج گزارش‌های واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارت‌های بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسی‌های مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهم‌نامه است.

هم‌چنین، ارائه خدمات بانکی و شخصی‌سازی شده در زمینه‌های مختلف بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش، ارائه زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های پرداخت‌یار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حساب‌های بیمه ایران در بانک، ارائه آموزش‌های لازم و استخراج و ارائه گزارش‌های مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه می‌شود.

372265

سازمان آگهی های پرسون