برگزاری آیین افتتاحیه کتابخانه روستایی همراه با نمایشگاه کتاب در پسکوه

هم‌‌زمان با روز پایانی هفته کتاب و کتاب‌خوانی، افتتاح یک باب کتابخانه روستایی همراه با نمایشگاه کتاب در بخش پسکوه شهرستان سیب و سوران برگزار گردید.
تصویر برگزاری آیین افتتاحیه کتابخانه روستایی همراه با نمایشگاه کتاب در پسکوه

به گزارش سایت خبری پرسون،به نقل از وارثان بلوط ، عبدالحلیم پسکوهی دبیر برگزاری این نمایشگاه گفت با توجه به احساس نیاز شدید این بخش از استان به کتابخانه روستایی، تلاش گردید تا از ظرفیت خیرین نیک اندیش جهت رفع این نقیصه استفاده گردد‌.

ایشان در ادامه گفت شرکت زنوبر ایرانیان نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، کتابخانه ای روستایی همراه با نمایشگاه کتاب را در منطقه کم برخوردار پسکوه راه‌اندازی کرد تا مردم شریف این دیار بیش از پیش از نعمت کتاب بهره مند گردند.

وی افزود که شرکت ها و سازمان های اقتصادی با تغییر رویکرد و توجه هرچه بیشتر به مبحث مسئولیت اجتماعی می‌توانند همچون شرکت زنوبر ایرانیان نقش تاثیر گذاری در رفع برخی نیازهای اجتماعی و فرهنگی ایفا نمایند.
ایشان ضمن تشکر مجدد از این مجموعه، از سایر شرکت های نیز درخواست کرد تا در این خصوص همکاری های بیشتری با مناطق نیازمند و کم برخوردار کشور داشته باشند.

لازم به ذکر است این آیین امروز دوشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور امام جمعه، بخشدار، رییس اداره ارشاد، دهیار ، اعضای شورای اسلامی بخش پسکوه و نماینده شرکت زنوبر ایرانیان و با استقبال مردم محلی برگزار گردید.

372176