نقش آفرینی بازیگر جوان در دو فیلم سینمایی

علی مسلمی بازیگر سینما و تئاتر از بازی در فیلم سینمایی « شاخه‌های شکسته بلوط» در ژانر دفاع مقدس خبر داد.
تصویر نقش آفرینی بازیگر جوان در دو فیلم سینمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی مسلمی بازیگر سینما و تئاتر درباره فعالیت های اخیر خود مطرح کرد: در حال حاضر بازی من در دو فیلم سینمایی به پایان رسیده است که هنوز پخش نشده اند.

او گفت: یکی از این آثار فیلم سینمایی «مارپیچ» در ژانر کمدی به کارگردانی سعید جلیلی و تهیه کنندگی محسن شایان فر است که اکنون مراحل فنی خود را می گذراند.

بازیگر سریال «هست و نیست» ادامه داد: در این فیلم در کنار حمید لولایی، فریبا متخصص، رامین راستاد و تعداد دیگری از همکاران به ایفای نقش می‌پردازم.

بازیگر فیلم سینمایی «کلاه سبزها» درباره اکران فیلم جدیدش عنوان کرد: با توجه به ترافیک اکران‌ها به واسطه شرایطی که به دلیل ویروس کرونا ایجاد شده است زمان اکران اثر مشخص نیست و ممکن است که برای پخش در یکی از پلتفرم های آنلاین آماده شود.

بازیگر فیلم «مارپیچ» در توضیح فیلم دیگری که در نوبت پخش دارد، مطرح کرد: فیلم سینمایی «شاخه های شکسته بلوط» به کارگردانی مسعود تکاور را در ژانر دفاع مقدس بازی کرده ام که احتمالا برای آذرماه سال جاری روی آنتن یکی از شبکه های سیما می‌رود.

مسلمی اظهار کرد: بازی در این اثر حدود دو ماه طول کشید و برای فیلمبرداری به کرمانشاه سفر کردیم.

او با اشاره به همکاری قبلی خود با مسعود تکاور در فیلم «کلاه سبزها» اذعان کرد: فیلم «کلاه سبزها» تجربه بسیار خوب من در شناخت مردم خونگرم خوزستان و همکاری با مسعود تکاور بود.

بازیگر سریال «حکایت‌های کمال» در پایان با ابراز خوشحالی از نقشی که در «کلاه سبزها» ایفا می‌کرد، اظهار کرد: در این اثر نقش یک تکاور را بازی می کردم که داستان رشادت های مردم اهواز و مقاومت ۳۴ روز مردم خرمشهر بود و حس غروری که از غیرت و مردانگی هموطنانم دارم بسیار ارزشمند است و خوشحالم که در این اثر تا حدی به این عزیزان ادای دین کردم.

372161

مطالب مرتبط