آموزش ارسال پیام به کسی که ما را در واتساپ بلاک کرده

اگر شما هم از آن دسته افرای هستید که می‌خواهید بدانید چطور می‌توان به کسی که شما را در واتساپ بلاک کرده پیام داد، در ادامه با ما همراه باشید
تصویر آموزش ارسال پیام به کسی که ما را در واتساپ بلاک کرده

واتساپ ویژگی های مختلفی در زمینه حریم خصوصی ارائه می دهد. یکی از معروف ترین و مفیدترین ویژگی ها، امکان مسدود کردن شخص بدون اطلاع آنهاست. اما اگر هنوز می خواهید یک پیام را برای مخاطب بلاک شده، ارسال کنید، چه می شود؟

برنامه چت پیام رسانی فوری بسیاری وجود دارد، اما واتساپ یکی از بهترین هاست. واتساپ به حفظ حریم خصوصی کاربران اهمیت می دهد و گزینه ای را برای مسدود کردن افراد خاصی که نمی خواهید با آنها صحبت کنید، ارئه می دهد. اما در صورت مسدود شدن توسط کسی که می خواهید دوباره به آن شخص پیام دهید، این راهنما برای شما مفید خواهد بود.

اگر شخصی شما را مسدود کرده باشد:

نمی توانید عکس نمایه آنها (DP) را ببینید.

آنها قادر به مشاهده وضعیت خود، آخرین بازدید و آنلاین نیستند.

شما نمی توانید علائم تیک را روی پیام های خود مشاهده کنید.

توجه: علائم دو تیک نشان می دهد که پیام به گیرنده رسیده است، رنگ آبی نشانگر آن است که شخص آن را خوانده است.

شما به سه روش کاربردی می توانید به شخصی که شما را بلاک کرده پیام دهید.

اضافه کردن فرد به گروه

در صورت داشتن شماره تلفن همراه دیگر که توسط آنها مسدود نشده است ، این روش ممکن است . ترفند این است که به شخصی که شما را مسدود کرده است پیام دهید و از آنها بخواهید که مودبانه شما را از مسدودی خارج کنند تا دوباره مکالمه کنید ما قصد داریم از دو روش استفاده کنیم ، یکی کلون کردن برنامه ها و دیگری جایگزینی است.

می توانید با حساب جدید ایجاد شده، فرد مسدود شده را به گروه واتساپ اختصاص دهید و با آنها گپ بزنید در غیر این صورت، اگر می خواهید از شماره قدیمی استفاده کنید، می توانید از دوستتان بخواهید که یک گروه از جمله شما و شماره ای که شما را مسدود کرده، ایجاد کنند تا بتوانید چت کنید.

کلونینگ برنامه

برخی از تلفن ها این امکان را دارند که از برنامه های دوگانه یا برنامه های کلون یا فضای موازی استفاده کنند. آنها به ما امکان می دهند از چندین حساب به طور همزمان در یک برنامه واحد استفاده کنیم.

اگرچه کاربران اندرویدی وانیلی می توانند از برنامه های کلون شخص ثالث برای تقلید از این تنظیم استفاده کنند. Else Android برای ایجاد و نصب برنامه ها گزینه هایی را برای چندین کاربر فراهم می کند.

گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و این مراحل را دنبال کنید:

۱. WhatsApp تازه ایجاد شده را باز کنید و تنظیم شماره تلفن همراه جدید را تمام کنید.
۲. اما همانطور که مخاطبین یکسان هستند ، می توانید به شخصی که شما را مسدود کرده است پیام دهید و از آنها بخواهید که شما را از حالت انسداد خارج کنند.

حذف و فعال سازی مجدد حساب

روش ۳ مخرب تر است، اما این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از همان شماره و بدون هیچ گونه تغییر و گفتگو با همان شخص گپ بزنید. اما از شما می خواهد که حساب کاربری خود را حذف کرده و مجدداً آن را دوباره ایجاد کنید.

توجه داشته باشید این روش مشارکت شما در گروه ها را از بین می برد. در صورت عدم رضایت، این مراحل را دنبال کنید.

با ضربه زدن روی سه نقطه از چت ، تنظیمات را از Whatsapp باز کنید.

اکنون به حساب ها بروید و روی “حذف حساب من” ضربه بزنید.

با ارائه اطلاعات مورد درخواست خود ، اقدام خود را تأیید کنید.

واتساپ را مجدداً نصب کنید و طبق معمول دوباره حساب خود را تنظیم کنید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید.

شماره ای را که شما را مسدود کرده است را پیدا و شروع به پیام رسانی کنید.

371855