«دشت خاموش» روایت واقعیت به ساده‌ترین صورت ممکن است

یوسف مرادیان بازیگر می گوید زیباترین شکل اتفاقی که در «دشت خاموش» رخ داده، روایت واقعیت به ساده‌ترین صورت ممکن است.  

تصویر «دشت خاموش» روایت واقعیت به ساده‌ترین صورت ممکن است

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی، یوسف مرادیان بازیگر با اشاره به اینکه «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی را دوست داشته و آن ارتباطی را که باید با فیلم برقرار کرده است، گفت: احساس می‌کنم سینمای ما به همه اتفاقات نیاز دارد و در تمام زمینه ها باید فیلم ساخته شود.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی هم مخاطبان خاص و هم تماشاگران عام را جذب خود خواهد کرد همچنین زیباترین شکل اتفاقی که در این فیلم رخ داده، روایت واقعیت به ساده‌ترین صورت ممکن است.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: به همه عوامل پروژه و تمام کسانی که برای آن زحمت کشیده‌اند، خداقوت می‌گویم به دلیل آنکه من هم در این حرفه فعالیت می‌کنم، می دانم چه شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند و به سهم خود ویژه تبریک می‌گویم چراکه خروجی کار، اثری موفق، انسان دوستانه و پر از معنا و مفهوم است.

«دشت خاموش» به تهیه کنندگی سعید بشیری این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است.

تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از فستیوال ونیز سال ۲۰۲۰، تندیس بهترین فیلم از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، تندیس بهترین بازیگر مرد برای علی باقری از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، بهترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین‌المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر جهان سال ۲۰۲۱، نشان فیپرشی از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم سال ۲۰۲۰، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال ۲۰۲۱، جایزه بهترین فیلم از فستیوال سابورسیو کرواسی سال ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلمبردار سال آسیا برای مسعود امینی‌تیرانی و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جوان هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوگوتا از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش‌منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی، مینا سرقره در این فیلم بازی کرده‌اند.

371151