عضو هیات مدیره بیمه ایران:

بیمه ایران برند ملی صنعت بیمه و پشتیبان اقتصاد کشور است

بیمه ایران برند ملی صنعت بیمه و پشتیبان اقتصاد کشور است و نقش بسیار موثری در توسعه و پیشرفت کشور دارد.
تصویر بیمه ایران برند ملی صنعت بیمه و پشتیبان اقتصاد کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمدناصر مبرقعی، عضو هیات مدیره بیمه ایران، طی سخنانی در آیین جشن ورود بیمه ایران به هشتاد و هفتمین سال فعالیت خود، خدمت به مردم در بیمه ایران را یکی از برکات کار بیمه گری برشمرد وگفت: در تاسیس بیمه ایران، مؤسسین آن، سنگ بنای شرکت را بر مبنای خدمت به مردم عزیز کشورمان گذاشتند، ازاین احساس و نیت پاکی که در سلسله نسل های گذشته در بیمه ایران بوده، ثمره بسیار ارزشمندی به وجود آمده و آن این است که خداوند دل های همکاران سخت کوش ما را در شعب سراسر کشور در یکجا با یک عیار خیلی خالص برای التیام حادثه دیدگان و حمایت از آنان به هم گره زده و از این جهت ماحصل تمام فعالیت‌هایی که ما انجام می دهیم درراستای خدمت به بندگان خدا است و این ارزش واقعی کار ما در بیمه ایران است که باید امانت دار و شاکر باشیم.

وی که در جمع اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی، نمایندگانی از انجمن های ‏صنفی نمایندگان بیمه ایران، کارکنان نو استخدام و تعدادی از اساتید دانشگاه ها و ‏مشاوران، مدیران کل استان ها و همکاران شرکت سهامی بیمه ایران در سالن همایش ‏های ساختمان مرکزی سخن می گفت، ‏با اشاره به برگزاری آیین رسمی «فرآیند جامعه پذیری کارکنان نو استخدام» خاطرنشان کرد : وجه مشترک صحبت های همه دوستان و اساتید در این نشست صمیمی، اعتقاد و عشق ما به ثمره کارمان است. روح کار ما خدمت رسانی به همه آحاد جامعه است و این نیت خیر، وقتی با عمل توام شود و دل یک انسان که به هر دلیلی در اثر حادثه یا بیماری متألم است شاد شود کار ما به یک هنر بی بدیل و ارزشمند تبدیل می شود. بنابراین به همه همکاران عزیز نو استخدام توصیه می کنم، با توجه به تمام موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، باید در نظر داشته باشیم که در کار بیمه گری یک خصلت هست که شما به آن خیلی نیاز دارید وآن صبر است؛ البته نه صبر به معنای پذیرفتن شرایط موجود و مقاومت در مقابل تغییر، بلکه صبر به معنای خویشتن داری به معنای واقعی کلمه و برخورد انسانی و التیام بخش با مراجعه کنندگان و حادثه دیدگان و درک شرایط آنان است .

عضو هیات مدیره بیمه ایران مراجعین این شرکت را دو گروه دانست و تصریح کرد: ما در بیمه ایران با دو گروه از مردم مواجه هستیم.گروه اول کسانی هستند که نگران اموال، جان ومسئولیت های خود هستند که بیمه گذاران ما هستند و گروه دیگر کسانی هستند که دچار مصیبت شده سلامتی و مال خود یا جان عزیزان خود را از دست داده اند و ما باید به وجه تمایز و نیازهای این دو گروه توجه ویژه داشته باشیم و تلاش همه ما باید، در جهت حفظ و ایجاد تعادل و آرامش روانی، امنیت روانی و حمایت از قربانیان حوادث و بیماری ها و رخدادهای زیان آور باشد.

مبرقعی در انتها خاطر نشان ساخت حرفه بیمه گری، مستلزم داشتن صبر، هوش هیجانی عشق و اشتیاق به انتقال حس آرامش و التیام به بندگان خداست و این توانایی ها به مثابه هنری ارزشمند آموختنی هستند.

گشایش پنجره ای برای تعامل بیشتر درآینده

در ادامه مراسم، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش بیمه ایران، در سخنانی حضور همکاران نواستخدام را درجمعی که به دلیل وجود پیوندها و علایق مشترک آن را خانواده بزرگ بیمه ایران می خوانند، گرامی داشت و گفت:

تلاقی سالروز تاسیس شرکت با آغاز دوره آموزش جامعه پذیری همکاران نواستخدام را به فال نیک می گیریم. بنا به توصیه وپیگیری مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای بختیاری، همراهی اعضای محترم هیات مدیره و معاونین محترم شرکت و تلاش مدیران و همکاران حوزه های مختلف برنامه ریزی خوبی با عنوان دوره جامعه پذیری برای آشنا سازی همکاران جدید با محیط سازمانی، فضای کسب وکار، ارزش ها، آداب و رسوم و سایر ملاحظات حرفه ای شرکت در زمینه های مختلف صورت گرفته است.

عبدالصمد خدامی، به رئوس کلی این برنامه ها اشاره کرد و افزود: انتخاب و آموزش مربیان از سراسر کشور برای تسهیل فرایند جامعه پذیری همکاران نو استخدام، برگزاری دوره های آموزشی مجازی وحضوری (بادرنظرگرفتن شرایط بیماری کرونا) درزمینه هایی چون فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه ای، تصمیم گیری و حل مساله، نگرش فرایندی، خلاقیت ونوآوری، ایفای نقش و بازی، ارتباط اثربخش، مربی گری و . . . از جمله برنامه های پیش بینی شده است و ان شاء الله در پایان این دوره سه ماهه آموزشی، مراسم اختتامیه خاطره انگیز و ماندگاری برای همکاران نو استخدام که ایده آن از طرف مدیرعامل محترم شرکت مطرح شده، برگزار خواهد شد.

وی گفت: به عنوان متولی بخشی از این فرایند سه ماهه جامعه پذیری سخن امروز من فقط گشایش پنجره ای برای تعامل بیشتر درآینده است و قصد ندارم درباره موضوع آموزش صحبت کنم، ضمنا پیشنهاد می کنم از این پس به جای کلمه آموزش از مفهوم توسعه در شرکت ما استفاده شود که هم به لحاظ ماهیت وهم از نظر کاربرد گویاتر ومسئولانه تراست.

خدامی اظهار کرد: بسیارمفتخریم درجمعی حاضرهستیم که هم نسل دیرپا و شریف که نماد اصالت شرکت هستند درآن حضور دارند وهم نسل نو وتحول خواه که به مدد حق تعالی نماد صلابت شرکت خواهند بود.

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش بیمه ایران پیشکسوتان امروز شرکت را والدین معنوی و حرفه ای و مرشد نسل جدید و نو استخدامان را فرزندان معنوی آنان خواند و اضافه کرد:، چه خوب که نسل حاضر چونان کمانی با صلابت اما انعطاف پذیر ونسل تحول خواه نقش تیرهای پرشتاب این کمان را به خوبی ایفا کنند تا بیشترین سهم را از آینده نصیب خودشان، شرکت و کشورعزیزمان نمایند، به توفیق حق.

370895

سازمان آگهی های پرسون