انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی

با حکم رئیس سازمان سینمایی کشور یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.
تصویر انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، با حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.

متن این حکم به این شرح است:

«جناب آقای یاسر شاه پیری

نظر به تعهد، توانمندی و تجربه، جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی منصوب می‌شوید.

راهبری کلیه فعالیت‌ها و محصولات سازمان، برنامه ریزی اجرایی به منظور تدوین، تصویب و نظارت بر اجرای فعالیت‌ها و "همکاری و تعامل سازنده با کلیه معاونت‌ها، ادارات کل و دفاتر مهم‌ترین وظایف شما در راستای تحقق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می‌شود.

امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این سازمان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

یاسر شاه پیری متولد ۱۳۶۰ و کارشناس ارشد فلسفه دین است که پیش از این، مجری طرح و جانشین تهیه فیلم‌های سینمایی «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و مشاور فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی و چند پروژه سینمایی دیگر بوده است. وی، همچنین، علاوه بر تهیه و تولید بیش از ۱۵ مستند در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بیش از ۸۰ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، کلیپ، تیزر و نماهنگ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، معاون ارتباطات مرکز رسانه قوه قضائیه کشور و مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نیز داشته است.

370011