رحیم نوروزی با «راحیل» به شبکه پنج می آید

فیلم تلویزیونی «راحیل» به تهیه‌کنندگی امیرعباس مجذوبی و سفارش سازمان صدا و سیما به زودی روانه آنتن شبکه پنج تلویزیون خواهد شد.
تصویر رحیم نوروزی با «راحیل» به شبکه پنج می آید

به گزارش سایت خبری پرسون، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «راحیل» به کارگردانی محمد علیزاده و نویسندگی محسن پاکدامن به تازگی به پایان رسیده است و قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

این فیلم تلویزیونی داستان دختر جوانی به نام راحیل را روایت می‌کند که با پیدا شدن مدارکی قدیمی؛ متوجه حقایقی در زندگی گذشته‌اش می‌شود که به یک سکوت ۲۵ ساله منتهی می شود. این حقایق تلخ، زندگی راحیل را تغییر داده و او را با چالشی بزرگ مواجه می‌کند.

رحیم نوروزی، خسرو شهراز و شیوا خسرومهر از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین بابک نوری، علی آهنج، با معرفی آوا اصیلیان در نقش راحیل در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «راحیل» بر پایه داستانی ساخته شده که می توان درون‌مایه آن را در شخصیت و عواقب تصمیمات این شخصیت‌ها جستجو کرد.

فیلمبرداری این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی امیرعباس مجذوبی و سفارش سازمان صدا و سیما به پایان رسیده و مراحل نهایی آماده‌سازی خود را جهت پخش از شبکه پنج سیما طی کرده است.

369905