نشست مشترک مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ استان مازندران با منصور علی زارعی

منصور علی زارعی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شعبه آتیه سازان حافظ مازندران با مدیر و‌کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کردند.
تصویر نشست مشترک مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ استان مازندران با منصور علی زارعی

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در نشست مشترک با شعبه آتیه سازان حافظ مازندران از این شرکت به عنوان عامل اطمینان بخش در حوزه درمان یاد کرد و گفت : در بسیاری از کشورها بیمه در روند توسعه همه جانبه تاثیر گذار است وی افزود بیمه همواره تامین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه را وظیفه و هدف اصلی خود می داند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشاعه فرهنگ بیمه درکشور افزود مجمع نمایندگان استان مازندران آین آمادگی را دارد تا در راستای توسعه بیمه تکمیلی در اقشار محتلف جامعه همکاریهای لازم را داشته باشد و بیمه آتیه سازان حافظ امتحان خود را به مردم خوب پس داده است . وی همچنین از ارایه خدمات شایسته توسط بیمه سلامت مازندران به مردم استان ابراز رضایت نمود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مازندران از جمعیت روستایی و کشاورزی زیادی برخوردار است ورود آتیه سازان حافظ به حوزه بیمه تکمیلی روستاییان نقطه عطفی در خدمت رسانی به این قشر زحمت کش است . اجرای چنین طرح‌هایی هم عدالت را به دنبال دارد و هم باعث رضایت و اعتماد عمومی می‌‌شود که سرمایه اجتماعی را رشد میدهد.

در ادامه مجید قربانی مدیر شعبه آتیه سازان حافظ استان بیان نمود پیش بینی راهکارهای رفع مشکلات روزهای تلخ و ناخوشایند، لازمه یک زندگی شایسته است. هیچ کس قادر به پیش بینی وضعیت سلامت خود و یا نزدیکان خود در آینده نیست، اما می توان برای تامین هزینه ها و جلوگیری از بروز مشکلات اقتصادی که هزینه های سرسام آور درمان بیماری، مسبب آن می باشد، با راهکارهای مناسب مثل بیمه درمان این تشویش را رفع نمود.

وی افزود : با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بیمه، مشتری مداری است اگر برنامه محوری ، تکریم نیروی انسانی و ضرورت اجرای نسخ الکترونیک رعایت شودوبا شرکای کاری و مشتری‌ حرف بزنیم و درارایه خدمات بیمه مکمل درمان به مناطق کمتر برخوردار از جمله مناطق روستایی پیشتاز باشیم کارنامه خوبی را رقم خواهیم زد.

در پایان زارعی به همراه مدیر بیمه آتیه سازان حافظ از واحدهای شعبه بازدید و از نزدیک با بیمه شده و پرسنل گفتگو کردند و از همه دست‌اندرکاران سازمان بیمه سلامت و بیمه آتیه سازان حافظ صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمودند .

369698