دوبلور دزد و پلیس به «شما و سحر» می آید

سمانه عابد داوودانی، دوبلور اردوزبان فیلم ها و سریال های تلویزیونی، سمانه عابد داوودانی،  مهمان امشب «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر است.
تصویر دوبلور دزد و پلیس به «شما و سحر» می آید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از معصومه شریفیان، تهیه کننده «شما و سحر»، سمانه داوودانی، دوبلور اردوزبان مهمان امشب این برنامه خواهد بود و به طور زنده با مخاطبان درخصوص فعالیت هنری خود گفت وگو خواهد کرد.

شریفیان در این باره گفت: وی در دوبله بسیاری از فیلم ها و سریال ها برای اردوزبانان ایفای نقش کرده است و در این برنامه نیز از نقش خود در سریال «دزد و پلیس» که هم اکنون در حال پخش از کانال اردوی شبکه سحر است و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته خواهد گفت.

سمانه عابد داوودانی 34 ساله دارای ملیت پاکستانی بوده و کارشناس ریاضی است. وی فعالیت هنری خود را از سال 95 با برنامه زنده و مذهبی عاشقان حسین (ع) در کانال اردوی شبکه سحر شروع کرده است.

روزگار قریب، ملکوت، ظاهر و باطن، نفس گرم، دردسرهای عظیم، مادرانه، دودکش، تعبیر وارونه یک رویا، ستایش ۳، یادداشت های یک زن خانه دار، آوای باران و ... از جمله سریال هایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

پخش قسمت های از فیلم ها و سریال ها با بازی مهمان برنامه، پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» با اجرای فاطمه ناهید انوری 16 آبان ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

369668