فال روزانه شنبه 15 آبان ماه

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه شنبه 15 آبان ماه

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فروردین

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. روز خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه مواظب جیب‌تان باشید و ولخرجی نکنید.

اردیبهشت

دوستی شما را از چیزی که روحتان هم از آن خبر نداشت آگاه می کند. اگر چه ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید اما هر چه زمان بیشتری می گذرد، همه چیز برای شما نیز قابل هضم تر می شود. ایجاد تغییری در زندگی تان ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است عجله نکنید و کمی دیگر هم به خودتان فرصت دهید تا همه چیز برای شما روشن تر شود. دوستی در انتهای روز شما شما را با خبر خوبی غافلگیر می کند. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

خرداد

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

تیر

امروز سعی کنید که تا جای ممکن به دیگران کمک کنید. زمانی که احساس ناامنی یا ناراحتی دارید، با کمک کردن به دیگران می توانید انرژی مثبتی دریافت و حالتان را خوب کنید. فردی می خواهد شما را به زور وارد کاری کنید که تمایلی به آن ندارید. بهتر است که مقاومت کنید در غیر این صورت در آینده پشیمان خواهید شد. امروز زمان مناسبی ست تا برای یک سفر آخر هفته برنامه ریزی کنید. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

مرداد

شرایط آنطور که شما فکرش را می کنید، نیست. شما عادت دارید که مسایل را بزرگ تر از حدش جلوه می دهید و همین موضوع شما را نگران می کند. بهتر است که واقع بین باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. به موقع اتفاق خوبی که باید برایتان بیفتد، رخ خواهد داد. دوستی سراغ تان را می گیرد اما نمی خواهید فعلا با او ارتباطی داشته باشید. بهتر است که به احساسات تان شک نکنید و چیزی که دلتان می گوید را انجام دهید. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

شهریور

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه‌ بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز متوجه خواهید شد که بیشتر از همیشه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان همدل و همزبان هستید و حرف‌های یکدیگر را بهتر می‌فهمید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های ناب عاشقی را تجربه کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

مهر

امروز با افراد زیادی در تماس هستید، سعی کنید که انعطاف پذیری زیادی از خود نشان دهید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید. به فکر بستن قراردادی هستید اما هنوز در مورد آن تردید دارید. با صبر چیزی درست نمی شود. بنابراین بهتر است که هر چه سریع تر با مشورت و جمع آوری اطلاعات بیشتر، تصمیم نهایی را بگیرید، در غیر این صورت دیر می شود. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.

آبان

در حال حاضر بلاتکلیف هستید اما اجازه ندهید که این شرایط آزارتان دهد و باعث شود که از زندگی تان لذت نبرید. به جای تمرکز به روی آینده، در زمان حال زندگی کنید. اگر مشکلی در رابطه عاطفی تان دارید، بدانید که با بی اعتنایی چیزی درست نمی شود. حتی اگر مقصر شما نیستید، باید تغییراتی را در رفتارتان ایجاد کنید تا نتیجه لازم را ببینید. پولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را برای کار مهمی کنار بگذارید. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

آذر

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشتیبان شما در سختی‌ها نیست، این وضعیت را با ایشان درمیان بگذارید و دلایل وی برای عدم پشتیبانی از شما را جویا شوید. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

دی

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. اجازه ندهید مشکلات پیش‌پا‌افتاده زمینه افسردگی و کسالت شما را فراهم کند. به هر قیمتی که شده مشکلات را از سر راه بردارید و زندگی را با تلاش و کوشش ادامه دهید.

بهمن

امروز تحت فشارید اما نمی توانید عکس العمل نشان دهید. باید کاری را به سرانجام برسانید اما وقت و انرژی لازم را ندارید. بهتر است که تمام تلاش تان را به کار گیرید. فردی به شما پیشنهادی داده است اما شما در مورد آن تردید دارید. دست از قضاوت بردارید و بدون هیچ پیش داوری تصمیم تان را بگیرید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که بسیار مورد توجه خواهید بود. سعی کنید که در آنجا خودی نشان دهید. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

اسفند

از صبح که از خواب بیدار می شوید حوصله هیچ کار را ندارید اما بهتر است که کار امروز را به فردا نگذارید.اگر چه اولین قدم سخت است اما همین که بردارید باقی راه برایتان آسان می شود. مدت هاست منتظر عکس العملی از جانب فردی هستید اما او هیچ اقدامی نمی کند. شاید بهتر است به جای انتظار حرف هایتان را با او رودر رو بزنید تا تکلیف تان هر چه زودتر مشخص شود. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

369425