هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

ترکیب احتمالی سرخپوشان مقابل گل‌گهر

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ یرتر با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار آلومینیوم به مصاف گل گهر می رود.
تصویر ترکیب احتمالی سرخپوشان مقابل گل‌گهر

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که باتوجه به توقف استقلال و شکست سپاهان، این بازی فرصت مطلوبی برای هر دو تیم است که با کسب پیروزی جایگاه خود در جدول را بهتر کنند و به یک قدمی صدر برسند.

سرخپوشان پایتخت در این بازی امید عالیشاه را در اختیار نخواهند داشت و این در شرایطی است که شنیده‌ها حاکی از بهبود وضعیت سیامک نعمتی و آمادگی او برای این بازی است.

با این حال یحیی گل‌محمدی قصد دارد در دیدار مقابل گل گهر ترکیب تیمش را نسبت به بازی قبلی تغییر دهد و با چینش جدید وارد زمین شود تا شکست مقابل آلومینیوم را جبران کند؛ از جمله این تغییرات در پستهای دفاعی خواهند بود.

* خط دفاعی: آقایی، فرجی، ابراهیمی، شیری
در این بازی یحیی از مدافعان کناری تخصصی استفاده کرده و مهدی شیری و سعید آقایی را در این پست قرار داده است. نکته مهم اینکه این نخستین حضور فیکس آقایی در ترکیب پرسپولیس خواهد بود و باید دید که چه خواهد کرد. در دفاع مرکزی نیز سیدجلال پس از 5 حضور فیکس متوالی در این فصل نیمکت نشین شده و زوج فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی برای اولین بار تشکیل خواهد شد.

* خط دروازه: بوژیدار رادوشویچ
یکی از نکات مهم ترکیب امروز، نیمکت نشینی حامد لک و حضور بوژیدار رادوشویچ است. گلر کروات قرمزها اولین بازی فصل خود را برابر گل گهری انجام می‌دهد که جزو بهترین تیمهای لیگ ایران است و حالا او ماموریت کلین شیت برابر این تیم را خواهد داشت.

* خط میانی؛ سرلک، اسدی، نعمتی، ترابی
تنها زوج بدون تغییر پرسپولیس خط پست هافبک دفاعی است؛ جایی که میلاد سرلک و رضا اسدی حضور خواهند داشت و برای جبران نمایش ضعیف برابر آلومینیوم پای به زمین خواهند گذاشت. نکته مهم اینکه مهدی ترابی نیز همچنان در پست هافبک چپ بازی می‌کند و احتمالا سیامک نعمتی هافبک راست سرخپوشان خواهد بود.

* خط حمله؛ آل کثیر و امیری
پرسپولیس در بازی قبلی با حضور دو مهاجم نوک عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع سبب شده تا یحیی گل‌محمدی تغییراتی را اعمال کند. احتمالا امروز مهدی عبدی نیمکت نشین خواهد شد تا زوج عیسی آل کثیر و وحید امیری در ترکیب سرخپوشان به میدان بروند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ
سیامک نعمتی
وحید امیری
مهدی شیری
فرشاد فرجی
علیرضا ابراهیمی
سعید آقایی
میلاد سرلک
رضا اسدی
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر

منبع: ورزش سه

369393