همکاری دوباره همایون شجریان و آهنگساز سریال «می‌خواهم زنده بمانم»

سعید فرج‌پوری آهنگسازِ قطعاتی برای تیتراژ سریال «می‌خواهم زنده بمانم» از همکاری دوباره با همایون شجریان در یک آلبوم و دربرگیرنده ترکیب سازهای سنتی و فرنگی خبر داد.
تصویر همکاری دوباره همایون شجریان و آهنگساز سریال «می‌خواهم زنده بمانم»

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید فرج‌پوری درباره آلبوم مشترک با همایون شجریان، اظهار داشت: این آلبوم که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده است، محصول همکاری من به عنوان آهنگساز، خوانندگی همایون شجریان و تنظیم غلامرضا صادقی است.

وی درباره اشعار این آلبوم، گفت: اشعار این اثر موسیقی از سعدی، حافظ و سیمین بهبهانی است و هم اکنون در مرحله میکس قرار دارد.

این آهنگساز و نوازنده کمانچه زمان انتشار آلبوم را اعلام نکرد و افزود: انتشار این اثر در قالب آلبوم یا تک قطعه در دست بررسی است.

وی با اشاره به همکاری پیشتر همایون شجریان و غلامرضا صادقی در تهیه تیتراژ پایانی سریال شبکه نمایش‌ خانگی می خواهم زنده بمانم (شهرام شاه‌حسینی، ۱۴۰۰)، یادآور شد: این اثر جدید در ادامه روند کاری بنده با همایون شجریان است و تغییر در این کار جدید مربوط به ترکیب سازهای سنتی و فرنگی است.

به گزارش ایرنا، فرج‌پوری، شجریان و صادقی سه قطعه برای سریال می خواهم زنده بمانم تولید کرده بودند. فرج پوری همچنین هفته گذشته در حساب کاربری اینستاگرام خود از تهیه این آلبوم جدید با همکاری همایون شجریان خبر داده بود.

منبع: ایرنا

368995