طراحی و پیاده‌سازی سامانه پیامکی ارتباط مردم با وزیر کشور

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی گفت: با توجه به مصوبه شورای معاونین وزارت کشور و پیرو تأکید وزیر کشور، مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه درخواست‌های مردم با حفظ کرامت انسانی و شأن آنها، هم اکنون سامانه پیامکی ارتباط مردم با وزیر کشور به عنوان زیر ساخت توسط مرکز فناوری اطلاعات طراحی و پیاده‌سازی شده است.
تصویر طراحی و پیاده‌سازی سامانه پیامکی ارتباط مردم با وزیر کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه هماهنگی عوامل و گروه‌های پاسخگویی به مکاتبات مردم در قالب سامانه پیامکی ارتباط مردم با وزیر کشور در محل وزارت کشور با هدف پاسخگویی مسئولانه و به موقع به درخواست‌های شهروندان عزیز کشورمان برگزار شد.

در این کارگاه علی طالبی با بیان اینکه پاسخگویی مسئولانه و بهنگام به تقاضا‌ها و خواسته‌های مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر در نظام حکمرانی مطلوب است؛ گفت: با توجه به مصوبه شورای معاونین وزارت کشور و پیرو تأکید وزیر کشور، مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه درخواست‌های مردم با حفظ کرامت انسانی و شأن آنها، هم اکنون سامانه پیامکی ارتباط مردم با وزیر کشور به عنوان زیر ساخت توسط مرکز فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است.

وی در این خصوص گفت: سامانه مذکور با هدف تکریم ارباب رجوع ارتباط آحاد مردم با وزیر کشور طراحی شده و تمام واحد‌های ستادی و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها دسترسی‌های لازم را به منظور پیگیری مطالبات مردم را خواهند داشت.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی تاکید کرد: همکاران و کاربران تعیین شده موظف به بررسی درخواست‌ها و پاسخگویی و ارتباط با متقاضیان و تلاش برای به نتیجه رساندن آن‌ها هستند.

طالبی ادامه داد: برابر دستور وزیر کشور در این ماموریت محور اقدامات مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی است و همه معاونین و سازمان‌های وابسته موظف به همکاری در این زمینه می‌باشند تا امور متقاضیان به شایستگی به انجام برسد.

گفتنی است سامانه پیامکی سپام به عنوان یک درگاه آسان ارتباطی از ظرفیت فنی ارسال پیامک استفاده می‌کند و دسترسی آن برای مردم به نحو ساده‌ای طراحی شده است.

منبع: میزان

368940

سازمان آگهی های پرسون