توضیحات آتیلا پسیانی درباره مصاحبه حاشیه سازش

آتیلا پسیانی با انتشار پستی درباره مصاحبه حاشیه ساز اخیر خود توضیح داد.
تصویر توضیحات آتیلا پسیانی درباره مصاحبه حاشیه سازش

به گزارش سایت خبری پرسون، آتیلا پسیانی در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که سالهاست تلویزیون نگاه نمی‌کند،نسبت به این موضوع حواشی به وجود آمد.

حالا آتیلا پسیانی با انتشار پستی درباره مصاحبه حاشیه ساز اخیر خود توضیح داد:

با سلام به خوانندگان عزیز و گرامی

چند روز پیش پس از پخش برنامه آپارات آقای جیرانی برای بعضی این شبهه پیش آمد که من به مجموعه‌های تلویزیونی اهانت کردم که اصلا چنین چیزی نیست.
اهانت یعنی ناسزا گفتن و کوچک کردن و بد و بیراه گفتن به شخص یا اقوامش که من چنین کاری نکردم، نمیکنم و نخواهم کرد.

این که هر یک از ما چیزی را دوست بداریم یا نداریم یا نقدی بر آن داشته باشیم توهین کردن نیست مثلا من اگر بگویم که مسابقات کشتی را دنبال نمیکنم به هیچ وجه اهانت به فدراسیون کشتی به حساب نمی‌آید.

فراموش نمیکنم و فراموش نکنیم که من با بازی در محله برو بیا برای اولین بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بودم.

اما چرا تماشاگر دائمی سریال‌های تلویزیونی نیستم؟

١- سریال‌هایی را که به عمرم دنبال کردم اعم از ایرانی و غیر ایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت‌تر است

٢- در زمان تصویربرداری سریال‌هایی که در آن بازی میکنم (که بعضی از آن‌ها را عاشقانه دوست دارم) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همکارانم بازبینی میکنیم یعنی این که من سریالهایم را میبینم. و، چون تدوین را میشناسم پشت هم قرار گرفتن این بخش‌ها را هم پیشاپیش میدانم.

من به انتخاب‌های خودم در حرفه ام اهانت نمیکنم. اتفاقا به دلیل احترامی که برای حرفه ام قائل هستم تصور میکنم که اگر تنوع بیشتری وارد سریال‌ها شود همه احساس رضایت بیشتری میکنند.

من با تئاتر، سینما، و تلویزیون زندگی کردم و به خود میبالم که کمتر کار غیر قابل دفاعی داشتم.

در پایان اگر یک دقیقه از گفتگوی یک ساعته من با اقای جیرانی باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند شده است، از صمیم قلب پوزش میطلبم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

368658