کاپیتان بارسلونا مصدوم شد

جرارد پیکه کاپیتان تیم بارسلونا پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد.
تصویر کاپیتان بارسلونا مصدوم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا ، بارسلونا بار دیگر ناکام ماند و در خانه مقابل دپورتیوو آلاوز به تساوی یک بر یک رسید تا اوضاع در این تیم تیم بدتر و بدتر شود. آنها اکنون با 16 امتیاز در رده نهم جدول اسپانیا قرار گرفته‌اند و هواداران منتظرند تا هر چه زودتر سرمربی بعدی آنها مشخص شود.

بارسلونا روز سه شنبه در ورزشگاه «المپیسکی ناسیونال»‌ کیف میهمان دینامو است و باید برای صعود در این دیدار مقابل نماینده اوکراین به برتری دست یابد.

پیش از این دیدار مهم، بارسلونا یک یار مهم دیگر خود را از دست داد تا با مشکلاتی بزرگ به اوکراین برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا سفر کند. جرارد پیکه طبق گفته باشگاه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پای راست، در این دیدار حضور نخواهد داشت و به احتمال فراوان سرخیو آگوئرو نیز این دیدار از دست خواهد داد.

آگوئرو شب گذشته پس از گذشت نیم ساعت مجبور به تعویض شد و باشگاه اعلام کرد که ستاره آرژانتینی از درد در قفسه سینه رنج می‌برد. آنها باید ببینند که شرایط حضور او چگونه دنبال خواهد شد ولی به احتمال فراوان او در این بازی غایب است. آنسو فاتی نیز وضعیت مبهمی دارد و شاید به این دیدار نرسد.

از نکات مهم طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی،‌بازگشت دمبله است و می‌توان این را یک خبر خوب برای بارسلونای آشفته این روزها دانست.

منبع: فارس

368528