جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج:

بیش از یکصد هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی هستند

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج گفت: در حال حاضر از حدود ۲۴۶هزار دانش آموز در استان ۱۰۵هزار نفر عضو بسیج هستند و حدود هزار شهید دانش آموز نیز در استان داریم.
تصویر بیش از یکصد هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ سرهنگ حمید رضا محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج در جمع خبرنگاران با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: شعار امسال بسیج دانش آموزی؛ نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب بوده و علت انتخاب این شعار توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از نسل جوان در این بیانیه است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دانش آموزان زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی هستند و در حال حاضر از حدود ۲۴۶هزار دانش آموز در استان ۱۰۵هزار نفر عضو بسیج هستند و حدود هزار شهید دانش آموز نیز در استان داریم.

محدث در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیامد محور بودن برنامه های بسیج اظهار داشت: برای بسیج و سپاه اثر گذاری برنامه ها در جامعه بسیار مهم بوده و برای همه اقشار بسیج تصویر مطلوب برنامه ریزی شده است که کادر سازی بر ای نظام و انقلاب اسلامی تصویر ترسیمی برای بسیج دانش آموزی است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در اقشار بسیج تربیت جوانان برای مدیریت انقلاب را در گرو تقویت تربیت کادر تراز اسلامی دانست و ابراز داشت: برای تقویت این موضوع تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه به کار گرفته شده و از همه ارگان ها هم درخواست همکاری می کنیم تا به خوبی این مهم محقق شود.

وی کارآمدی مسجد مدرسه و خانواده برای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی را از ارکان مهم دست یابی به این هدف خواند و گفت: بسیج دانش آموزی جوانان و نوجوانان را برای پذیرش نقش های گسترده در انقلاب اسلامی آماده کرده و امیدواریم تمامی این اقدامات منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی گردد.

حیران_استان یزد

368321